Renovatie Legian Beach Hotel Legian

Wie heeft er kort geleden in het hotel Legian Beach gelogeerd en wat was jouw ervaring? Mooi hotel/kamer en lekker eten? Last gehad van de renovatie? Hebben ze enig idee of ze bijna klaar zijn? Ben zeer benieuwd naar jouw reactie…

Ik heb er gelogeerd van 21-09 tot 19-10. Ik heb weinig tot niets gemerkt van de renovatie. Het eten is goed, en is heeft een redelijke prijs. tussen de 10 en 20 euro kan je goed eten. Wil je goedkoper eten, kan je beter buiten het hotel eten. Als je ging dineren was het eten goed., en er was ruime keuze.Het ontbijt is ook voldoende al miste ik wel een sinaasappel of appel. Er was allleen meloen, papaya en annanas te krijgen. Broodsoorten zijn er genoeg. Vanwege de renovatie kon je elke zaterdag van 18.00 tot 19.00 uur gratis dineren. Alleen de drank is van eigen rekening. Consumpties zijn wel duur. Voor een fles bier betaal je 36.000 rupia plus 2% tax = 3,21 euro. Dan kan je beter naar het strand gaan, of het bier kopen in een winkel dan ben je veel goedkoper uit (20.000 rupia (1.60 euro) voor een fles bier en 16000 betaal je in een winkel recht tegenover het hotel. Het hotel, de huisjes en de omgeving binnen het hotel houden ze zeer goed schoon. Zelfs rondom het zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk. Het huisje waar ik in woonde was goed, alleen de airco in het slaapgedeelte was niet uit te krijgen. Ook een nadeel was dat mijn kamer langs de in en uitgang van het hotel was. Met het gevolg dat elke morgen om 6 uur het verkeer -wat op het terrein moest zijn- voorbij kwam.
Conclusie: voordelen een goed hotel met vriendelijk personeel. nadeel consumpties duur, en het verkeer wat elke morgen zeer vroeg voorbij kwam.

Appels en sinaasappels als bij ons zijn op Bali nauwelijks te krijgen, het is dus logisch dat je dat niet bij je ontbijt krijgt.

Appels zijn meestal van die smaakloze zoete dingen met een netje erom. Worden vaak gebruikt voor offeranden. Heel soms kun je granny Smiths kopen, maar die zijn aan de prijs.

Op Bali hebben ze wel citrusvruchten, maar meestal citroen, limoen of zoete mandarijnen met een groene schil. De velletjes zijn vaak wat hard, en er zitten veel pitjes in.

ahaa geen wonder dat ze niet te krijgen waren. :slight_smile: Wat ik ook lekker vond waren de kleine banaantjes. En natuurlijk de heerlijke verse annanas.

Leuk dat jullie reageerden, maar ik ben in februari geweest en heb toen besloten om toch niet naar het Legian Beach hotel te gaan, maar naar Bali Mandira Beach Resort Spa precies ernaast, ivm evt. risico om toch overlast te krijgen van de renovatie en mijn vakantie daardoor te laten ‘verpesten’. De renovatie zou toen in februari nog twee maandjes duren… Een super vakantie hebben wij gehad met een upgraded room én upgraded breakfast in het Parasol restaurant in het Bali Mandira!!! Super mooi en rustig gelegen hotel en ook zeer lekker eten in hun eigen restaurant, maar ook met genoeg restaurants net de straat uit. Uiteindelijk geen slechte keus geweest. Tja, voor appels moet je echt niet in Bali zijn, daar vind je ook geen hagelslag bij het ontbijt :wink:

hahaha klopt, wat de appels betreft.