Reizigers Thailand sept/okt 2010

Hey…
mijn naam is Frans, ben twee keer eerder in Thailand geweest en nu de derde keer aan het plannen. Een vriend van mij gaat voor het eerst mee, en hoewel dat al tof is, vindt ik Thailand met meer mensen leuker. We zijn van plan een paar bestemmingen aan te doen, sinds we maar 3-4 weken gaan. Bangkok (mijn favoriete stad) en duiken (mogelijk in Phuket) staan zeker op de agenda, en verder hebben we nog geen concrete plannen…misschien komen die wel niet en zien we wel verder als we er zijn. We zijn erg flexibel daarin…als het gezelschap maar goed is.
We willen ongeveer 8 augustus vertrekken. Mijn kameraad is ongeveer 22 jaar oud, ikzelf ben 33, en onze reisdoelen zijn cultuur, eten, natuur en stappen.
Als je interesse hebt along the way af te spreken, of samen plannen te maken, laat dan wat weten.
Doei, Frans.

Hi Frans,

Ik ben aan het oriënteren voor een reis naar Thailand en zo kwam ik op deze website terecht. Ik zal me kort even voorstellen, ik ben Brenda Hogenboom 27 jaar en nog niet eerder in Thailand geweest.
Mijn idee is om een ticket te boeken, wat rond te reizen en mijn PADI te halen. Zoals velen op de site ben ik nog op zoek naar een reisgenoot en tips! Ik las in jou berichtje dat jij eerder geweest bent? Ben je toen alleen gegaan of ook met vrienden?
Hoe ver zijn jullie plannen inmiddels voor de reis?

Groetjes Brenda Hogenboom

Hey Brenda,
ik ben 2 x eerder naar Thailand gegaan, namelijk afgelopen 2 jaar…de eerste keer met een vriendin, de tweede keer met een vriend…en 10 augustus vertrek ik dus met een andere vriend, en misschien nog 1 of 2 mensen. Ik heb een paar dagen geleden tickets geboekt.
Twee jaar geleden heb ik mijn PADI in Kata Beach Phuket gehaald, vorig jaar mijn Advanced en ook dit jaar ga ik weer duiken: sowieso een van mijn reisgenoten gaat ook duiken en wil zijn PADI halen. Errug tof!!
Ik kan je wel wat tips geven over eea…mn Bangkok en zeker zeker als het over where/what to eat gaat ^_^…ben een echte foody. Heb je ergens specifiek vragen over?
Onze palnnen zijn nog niet concreet en zullen dat daar pas worden…dus wel sowieso een paar dagen duiken en Bangkok…verder zien we daar wel. Ook als je reisgezelschap zoekt, moet je het maar laten weten…
Doei, Frans.