Hoi,
Ik ben Ingrid, ik ben 26 en ik woon in Amsterdam.
Ik wil aankomende zomer graag een paar weken op vakantie. Mijn voorkeur gaat uit naar thailand en cambodja, maar het kan ook een andere bestemming in Azie zijn.
Ik wil graag voor een week of 3 rondreizen; cultuur snuiven, lekker relaxen op een mooi strand, duiken, uitgaan, nieuwe mensen leren kennen.
Het gaat om de periode eind juli/begin augustus.
Hey Ingrid,
Ik ben Franzi, woon in Antwerpen, ben 24 en zelf op zoek naar een reisgenoot met wie ik in Thailand kan rond trekken. Staan je data voor de reis al vast? Ik heb mijn vlucht al geboekt en zal van 7 augustus tot 3 september in Thailand zijn. Ik wil graag gedurende mijn vakantie van vooral cultuur maar ook strand genieten en duiken. Als je ook in augustus in Thailand zal zijn, kan je me altijd een e-mail sturen of een berichtje schrijven.:nod: Dan kunnen we eens zien of we dezelfde interesses hebben en misschien samen kunnen rondtrekken. :wereld:
Groetjes,
Franzi
hej franzi,
7 augustus is te laat moet rond de 15de nl alweer beginnen met werken…
gr ingrid
Jammer, ik hoop dat je nog iemand vind die al eind juli naar Thailand/Cambodja gaat. In iedere geval veel plezier met je vakantie! :wereld:
Groetjes,
Franzi
ik ga met 4 vrienden naar thailand in julie, misschien kun je ook een aantal dagen met ons vertoeven?
mijn mail is [EMAIL=“krishen21@hot”]krishen21@hot
Hej Ingrid,
Ik ben ff benieuwd of je al een reispartner gevonden hebt! Thailand lijkt mij dus ook écht geweldig!..
Let me know! ben benieuwd
Groetjes!
hoi,
nog geen reisgenoot gevonden…
heb jij plannen om die richting op te gaan??
…
heb je toegevoegd:smile: