Reisgenoten (24-30 j.) Thailand + buurland(en) (juli/aug.)

Hallo, ik ben Stijn (26 j., regio Kortrijk, België) en ik ben op zoek naar enthousiaste reisgenoten (24-30 j) die deze zomer ook graag een stukje Thailand (+ Cambodja of/en een ander buurland) willen verkennen. Cultuur, natuur en avontuur staan centraal.
Aangezien ik leerkracht ben, had ik gedacht om ergens midden juli tot midden augustus te reizen. Ik heb al wat reiservaring (Nicaragua, Vietnam, Oeganda, Borneo…) en ben flexibel. Ik reis redelijk low budget maar overdrijf daar zeker niet in. Niets boven een gezellige B&B!

Zegt deze bestemming (of een leuk alternatief) je iets, aarzel dan niet om me te contacteren. Veel is natuurlijk bespreekbaar bij een pintje op café.

Grtz

Dag Stijn

Ik ben Elke (29j) uit Asse en ik heb vorig jaar China gedaan. De aziatische cultuur boeit me enorm. Ik ben ook leerkracht. Dus de periode is ideaal voor mij. Ik had eerst niks gepland, maar om eerlijk te zijn, kan ik niet wachten om te vertrekken. De verdere details kunnen we inderdaad bij een pintje bespreken. Groetjes
Elke

Dag Elke

Aangezien ik niet tijdig reactie kreeg, heb ik besloten eens met Joker op reis te gaan. Hopelijk vind je snel iemand!

grtz, Stijn