Reisgenoot Thailand/Cambodje in Juni-Augustus

Om te beginnen zal ik mezelf even voorstellen:
Mijn naam is Pim en op dit moment ben ik 22 jaar. Op het moment ben ik aan het afstuderen aan de UvT en van plan te gaan backpacken in Thailand/Cambodja voor een periode van ongeveer 6 weken. Ik wil rond 10 juli vertrekken, en rond 20 augustus weer terug zijn.

Voor deze periode ben ik dan ook opzoek naar een actieve en spontane reisgenoot die dezelfde kant op wil gaan. Op dit moment heb ik nog niks echt gepland, en voor mij hoeft de route ook niet helemaal vast te liggen. Het wordt mijn eerste keer backpacken, maar heb verder al veel van de wereld gezien met zowel mijn ouders als vrienden (USA, Aruba, Japan, Europa).

Dus roep maar mocht je in deze periode naar Thailand/Cambodja gaan en ook opzoek naar een reisgenoot! Dan kunnen we eens kijken of onze plannen op elkaar aansluiten! Al zou ik het ook prima vinden om alleen samen te starten en na een tijdje allebei onze eigen weg te gaan.

Heej Pim

Mijn naam is Mark en ik ben 21 jaar.
Ik ben via een andere website op zoek geweest naar een reisgenootje om een reis te maken vanaf Bangkok richting Cambodja en Vietnam.
Na wat verder zoeken op andere sites kwam ik jouw oproep tegen.

Op dit moment ben ik aan het afstuderen en loop hierdoor stage in 's-Hertogenbosch.
10 Juli is de dag dat ik mijn eindgesprek heb, waarna ik de tijd heb om op vakantie te gaan.
Hiervoor had ik een periode van 4-5-6 weken in gedachten, in de periode vanaf ongeveer 13 juli t/m ongeveer 17 augustus.

De afgelopen twee jaren ben ik ook al in Zuid-Oost Azië geweest, en toch blijf het iets magisch houden.
Tot nu toe heb ik veel van Thailand gezien en een aantal plekken in Myanmar.
Daarom zou ik graag de andere kant op willen, zoals Cambodja en Vietnam.

Het zou goed zijn om even een keertje af te spreken om te kijken of het leuk is om samen op vakantie te gaan!!!

Hee Pim,

Ook ik ben van plan de reis te maken naar Thailand, wil hierna verder reizen naar Laos, Cambodja en Vietnam. Nog niet echt een route gepland en mijn data zijn heel flexibel, maar heb zin om zo snel mogelijk weg te gaan. Ook qua duur heb ik verder geen planning, kan tot maximaal september weg blijven. Verder heb ik al veel binnen en buiten Azië gereisd, lijkt me leuk om elkaar te leren kennen en te kijken of het klikt.

Groetjes,
Bas