Reisgenootje eind nov-begin dec Thailand en Cambodja gezocht

Hoiiii
Ik ben Hester, 23 jaar en sinds half oktober aan het reizen door Indonesië. Vanaf half november ga ik naar Maleisië en wil daarna door naar Cambodja en Thailand en misschien ook wel Laos. Ik zoek vanaf ongv eind november/begin december een reisgenootje:) mocht er iemand samen willen reizen dan hoor ik het graag! Ik sta ook open voor andere opties.
Groetjes hester

Hoi Hester!

Ik ben vanaf eind november ook in Thailand. Eerst wil ik een aantal dagen Bangkok e.o. verkennen en daarna aan de westkust een duikcursus volgen. Vervolgens wil ik ook richting Cambodja/Laos om daarna weer terug te keren in Thailand, de oostkust te bekijken en mijn reis te vervolgen naar Maleisië, met Kuala Lumpur als eindbestemming.

Misschien kunnen we een gedeelte samen reizen?

Hoi,

Ik zit vanaf begin november in Thailand, tegen het einde van november ongeveer in Cambodja, waarna nog Laos en Maleisië volgen om vervolgens vanuit Singapore weer terug te vliegen. Misschien dat ik één van jullie onderweg tref?
Groetjes,
Jennifer

Hoihoi
Ik zoek eigenlijk een vrouwelijke reisgenoot maar meten is altijd leuk!:slight_smile:

Heey Hester,
Ik ben Simone en 22 jaar oud, Ik ga 18 november naar Thailand en daar blijf ik tot 17 december!
Het is de eerste keer dat ik ga backpacken en ik zou graag in het begin van mijn reis samen reizen met iemand om een beetje aan het backpacken te wennen. Als je me hierin wil vergezellen lijkt me dat gezellig :wink:

Ik hoop van je te horen!

Groetjes!!

Hey jennifer! Mn emailadres is only_hesz@hotmail.com missch kunnen we ff nrs uitwisselen en appen. Dat praat iets makkelijker:) groetjes! OTE=kuurtje;987382]Heey Hester,
Ik ben Simone en 22 jaar oud, Ik ga 18 november naar Thailand en daar blijf ik tot 17 december!
Het is de eerste keer dat ik ga backpacken en ik zou graag in het begin van mijn reis samen reizen met iemand om een beetje aan het backpacken te wennen. Als je me hierin wil vergezellen lijkt me dat gezellig :wink:

Ik hoop van je te horen!

Groetjes!!
[/QUOTE]

hoihoi! Ik zie net dat ik op de verkeerde had gereageerd haha!
Dus bij deze het berichtje die voor jou was bedoelt:) Misschien kunnen we mailen appen?
only_hesz@hotmail.com en 0620814005:) Ik vlieg morgen naar Maleisie en wil daar ongv 2 weekjes blijven:) Het zou leuk zijn om daarna samen verder te gaan! Wat wil jij zien in Thailand? Heb je ook facebook:)?
Groetjes!

Hey dames,

Beetjr last minute maar wie weet :wink: ik ben Wendy, 23 jaar. Ik ben van 12 december tot de 19e alleen in thailand aan t reizen. Ik heb nog niet echt concrete plannen voor die tijd, dus misschien leuk om elkaar te ontmoeten? Mijn mail: Wendy.Agterberg@gmail.Com

Groetjes wendy

Via Wereldwijzer app