he ben een jongen van 28 heb zin om in 2011 te gaan reizen door australie en nz. ben sportief en hou ook van gezelligheid. heb nu nog een baan maar kan er wel even tussenuit maakt niet zoveel uit,maar wil toch wel ongeveer een half jaartje weg blijven. o ja ik ben niet van plan om daar te gaan werken. :cheer:
Australie staat bij mij ook op mijn programma. Maar ik ga begin 2011 al 2 maanden naar Florida, dus als ik naar Australië ga, wil ik dat sowieso pas vanaf sept/okt of zo. En ik denk dat ik ook wel min 3 maanden wel blijven en max 6 maanden, dus zou inderdaad leuk zijn als we wat kunnen regelen. Wat zijn verder je plannen? wil je een camper huren/backpacken/hotelletjes?
Ik ben trouwens wel alleenstaand moeder van 3 kids, maar mijn oudste dochter kan af en toe wel oppassen als het nodig is. Ik ben zelf 31 geworden. en mijn kinderen 11, en een tweeling van 2.
Ik weet niet of dat is wat je zoekt, zo niet begrijp ik het ook. En als je d’r geen problemen mee hebt dan kunnen we altijd kijken of we een beetje dezelfde ideeën hebben die we kunnen matchen of zo. Of kosten delen van bepaalde dingen.
ik hoor het wel
groetjes angelique
he angelique heb je msn dan kunnen we eff wat makkelijker ideeen uitwisselen. weet ook nog niet of ik t echt zie zitten hoor met kids.
we babbelen wel eff wat en zien wel toch?
groetjes,
henkie:dag:
Hey Henkie,
Ik ben Debby, 26 en wil eind van t jaar naar Australlie gaan vertrekken.
Wanneer wil je gaan vertrekken dan? En hoe wil je gaan reizen daar?
Groetjes Debby
([EMAIL=“debbyvanpinxteren@live.nl”]debbyvanpinxteren@live.nl)