Ik ben Marlon, 25 jaar. Ik ben hrt zat om wakker te worden kijkende uit mijn slaapkamer raam, de droom om een koophuis met huisje boompje beestje te krijgen ben ik ook een beetje kwijt. Deze droom heeft zich vervangen, ik ben erg sportief aangelegd,d aarnaast leer ik graag. Leren overleven, leren van de mooiste plekken, je karakter wordt zo versterkt door bepaalde gebieden door te kruizen dan dat je iets alledaags volbrengt. En op nummer een staat dst ik erg graag mooie gebieden zie, mooie culturen zie, niet uitga in het plaatselijke barretje maar liever gelijk in een van de grootste discotheken van de wereld hang. De kernvraag: wat houd me tegen? Wat belemmert jou te doen waar je van droomt… Ik heb enorm veel interesse gekregen in dit, maar ik zou het zo graag delen. Ergens zoek ikg raag een lotgenoot die dit met mij deelt. Deel interesses, desnoods gaan we samen ergens naar toe! Ook ben ik benieuwd wat jullie kunnen aanraden, of jullie nog tips hebben, ik neem aan dat 99 procent hier meer ervaren is dan ik, dus graag steek ik wat op. Ik ben erg sportief, nou wat is er sportiever dan rrop uit gaan.
Top forum trouwens, en voordat ik wist dat dit bestond had ik nooit verwacht dat er zo veel anderen met deze interesses bestaan.
Mijn dromen: backpacken, leren overleven, sterker worden, discipline kweken.
Cuba, New York, Noord en Zuid Amerika, Arabie, ze staan allemaal op mijn verlang lijstje. Ik deel dit wel graag met mensen die dezelfde visies hebben of dit nou vrouwen of mannen zijn. Het feit dat wij dit idee delen maakt ons al een mooie toevoeging aan elkaars leven.
Ook strandvakanties, droomvakanties etc pakken me. Alleen ik vind het heerlijk op het strand te liggen, maar graag doe ik meer. Feedten genieten ontdekken van plaats naar plaats gaan, niet sfhankelijkv an het eerste vliegtuig terug. Mensen ontmoeten, desnoods zelfs landen doorgaan, dit alles wel genietend, feestend lerend we zijn immers no jong!! ������
Een prettige avond lieve mensen. ![]()