Goede avond,
Ik marco jongen uit de randstad 26 jaar, beetje gek, vrolijk, energie voor tien, altijd bezig het iedereen naar de zin te maken, houdt van en geintje, lekker eten en koken, en wil graag iets goed doen voor de wereld, mensen, dieren!
Maar hou ok zeker van lekker op het strand nachtje in de club of wat culture op snuiven.
In september nog ff een weekje ibiza om vervolgens een avontuur te gaan beleven waar ik graag wat goed doe voor de wereld!
Ook wil ik graag de realiteit zien van de wereld.niet alleen maar rozen geur en maneschijn…de minder leuke dingen maar ook daar proberen de mensen te laten lachen en te helpen! Ik hoop dat ik via deze weg iemand kan vinden die deze gedachten met me deelt en of kan helpen dit waar te maken!!
Hoi Marco,welkom op wereldwijzer!
Als je op zoek bent naar een reisgenoot of meerdere reisgenoten die jou willen vergezellen op reis naar het buitenland.
Dan kan je altijd een berichtje posten op het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog Marco !
groet,georgessiam.
Thnx ik heb via deze site echt een goed idee dat ik ga uit voeren ik heb veel gelezen over werken in ecuador daar ga ik moeten contact over op nemen.
Maar toch bedankt misschien voor het volgende idee…