Ik ben xavier, 23 jaar, woon in Genk en studeer Commerciële communicatie. Ik
heb een profiel aangemaakt omdat het de laatste maanden meer en meer aan het kriebelen is om te gaan reizen. Ik heb hier (nog) weinig ervaring in. Dit leek mij een goede site om info te verzamelen
Ik ga in september een weekje wandelen in Portugal. Ook ben ik al aan het sparen om volgende zomer enkele weken naar Amerika te gaan. Tijd genoeg om hier voldoende info over te verzamelen, lijkt mij! Hiervoor zoek ik trouwens ook nog een reispartner! (m/v maakt niet uit… Hier zal ik nog wel een bericht over posten op de juiste plaats!)
Hoi Xavier,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Portugalforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van anderen.
Op zoek naar een reisgenoot voor een trip, vakantie of wereldreis? dan kan je altijd terecht op het reisgenotenforum Xavier!
Zet in de titel van je oproep o.a. de bestemming (land of streek) en de periode (zomer, oktober, een jaar, etc.); bijv: Reisgenote gezocht voor 3 weken Turkije; of: Reisgenoten gezocht voor rondreis Z-Amerika eind 2012
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Suc6 nog Xavier!
groet,georgessiam.