Reizen via Bangkok naar Koh Chang

Zijn er nog mensen die het komende weekend naar Bangkok vliegen??? Wij worden gek van de onzekerheid, wel doen/niet doen… We zouden in ieder geval per bus doorreizen naar Koh Chang en verblijven verder niet in Bangkok. Reizen naar de grens van Cambodja wordt op minbuza.nl ook afgeraden… wat moeten we doen???

Reizen naar Ko Chang is gewoon mogelijk.
Eventueel kan je vanaf Suvarnabhumi Airport vliegen naar Trat en vandaar verder reizen naar Ko Chang.

Wat de situatie in Bangkok betreft is het afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren, het is moeilijk om er op dit moment iets zinnigs over te zeggen.

Ik weet niet hoe laat je aankomt? Er gaan ook bussen vanaf
Suvarnabhumi naar Koh Chang. En wie weet ook wel mini vans! En wat Dave zegt, vliegen naar Trat kan ook. Wij hadden destijds een mini van, geboekt via een bureautje in Bangkok. Maar geen idee of ze ook gaan vanaf het vliegveld. T zou me iig niets verbazen want op de terug weg werden er ook mensen afgezet!

Dit is de bus die ik bedoel, maar gaat al erg vroeg 7.30 uur. Maar misschien een nachtje in een hotel vlakbij het vliegveld en dan de volgende dag?

Zou wel m’n best doen iig, Koh Chang is te mooi om te laten schieten;)

Oh en wat Cambodja betreft, het gaat om het noorden van Cambodja als ik het goed heb. Ze maken daar ruzie om een tempel…Koh Chang ligt bij het “zuiden” van Cambodja.

Naar aanleiding van de recente spanningen met Cambodja over de tempel Preah Vihear worden reizen naar de Thaise grensprovincie Sisaket ontraden.

Oa dit is vanochtend geplaatst door Liu hier op het forum.

Hier nog een linkje zodat je gelijk kan zien waar het ligt.

Hoi Sue,

Wij zijn afgelopen vrijdag thuis gekomen uit Thailand en zijn ook op Koh Chang geweest vanuit Chaing Mai.

We hebben een binnenlandsevlucht genomen naar Bangkok en van daaruit met de taxi naar de pier voor de overtocht naar Koh Chang.
De taxi (voor 5 personen) kostte 4000 bath vanaf het vliegveld in Bangkok.
We verbleven op Koh Chang in Kacha Resort (aan de hillside). Dit is een echte aanrader. Over de prijs valt ook nog te onderhandelen.
Vanuit Koh Chang terug naar Bangkok hebben we een minivan gehuurd voor 4500 bath die onderweg ook nog gestopt is om te zwemmen met dolfijnen. En heeft ons voor de deur van het hotel in Bangkok afgezet.
Misschien dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Angelique

zaterdag 22 mei ga ik met man ,zoon en schoondochter. We vliegen naar Bangkok en dan gelijk naar Chang mai. Je moet maar zo denken als er in Amsterdam iets aan de hand is ga je daar niet naar toe, maar niets houd je dan tegen om toch naar Rotterdam te gaan.:wereld: