Transfer van Bangkok naar Koh Chang en Koh Chang naar Cambodja en dan terug naar Bangkok

Hoi,

Mijn naam is Claudi en ik ga eind augustus samen met mijn partner eerst voor een paar dagen naar Bangkok, daarna willen we naar Koh Chang.
Heeft iemand tips over wat de beste manier is om daar heen te reizen?
Ook denken we erover als het niet teveel tijd in beslag neemt om eventueel van Koh Chang nog een paar dagen naar Cambodja te gaan, is dit te doen en hoe kun je daar het beste heen reizen en uiteindelijk terug naar Bangkok?

Groetjes Claudi :chin:

Hoi Claudi,
Nou er zijn verschillende mogelijkheden om in Koh Chang te geraken,hetzij met het vliegtuig (± 45min vlucht met Bangkok Airways) of je kan één van de vipbussen nemen aan het Suvarnabhumi airport.(dacht 625 bath)

Of je kan voor de goedkoopste oplossing zoeken en een bus nemen aan het Eastern Bus Terminal in Bangkok via Rayong ( of Pattaya) naar Trat.(285bath)

Daar aangekomen met de taxi richting Laem Ngob pier daar liggen de veerboten naar Koh Chang.

Reken vanaf Bangkok naar Trat, minimaal 5-6 uren, en dan 25-30 minuten met de ferry.

Ook nog ff zeggen dat je éénmaal in Trat bent aangekomen dat je daar terplaatsen de tijden van de veerboten opvraagd !!

Hoi Claudi, welkom op Wereldwijzer! Je kunt je vragen het beste stellen in ons Thailand forum, zo hebben andere reizigers ook nog wat aan de verkregen informatie en is het een stuk makkelijker terug zoeken.