Reizen vanaf Devonport???

Hoi allemaal!

In februari 2011 gaan mijn vriend en ik op huwelijksreis naar Australie :zon02:
Eindelijk komt mijn droom uit! We hebben de tickets al geboekt om ernaar toe te reizen en voor de terugreis natuurlijk. We landen in Melbourne, willen daar eerst 2 dagen bijkomen en de stad bekijken en dan met de ferry naar Tasmanie. Maar dan… dan komen we aan in Devonport en daar staan we dan… zonder vervoer of iets!

Ik heb op google gezocht en gezocht, maar ik kan nergens een verhuurder van campers vinden! We wilden eigenlijk 6/7 dagen in een campervan (HiTop) rondreizen op Tasmanie… maar zowat alle campers zijn alleen op Hobart te huur en laat Hobart nu net aan de andere kant van het eiland liggen…

Wie o wie heeft een idee hoe we dit op kunnen lossen? Het liefst willen we gewoon vanaf Devonport een campervan huren! Maar bestaat dit wel?
Een dag naar Hobart reizen om vervolgens daar een camper te huren is ook een beetje omslachtig. Dan kunnen we misschien beter maar gewoon vanaf Melbourne naar Hobart vliegen. Maar ja, de ferry lijkt me toch ook wel een ervaring!

Dus alle ideeen zijn meer dan welkom!

Bedankt alvast!

Groetjes, Linda

Hallo,

Helaas pindakaas je kunt geen camper huren op Devonport. Wij hebben zelf 2 weken met een campervan gereisd in Tasmanie. Wat wij gedaan hebben omdat er niets anders op zat is met de bus van Devonport naar Tasmanie is zo’n 3 uur rijden naar Hobart toen met een ander busje naar het vliegveld en daar onze camper opgehaald. We hebben het gedaan omdat we perse met de boot wilde. Terug zijn we dus gaan vliegen.
Wat je veel mensen ziet doen is een camper huren in Melbourne en dan die meenemen en weer terug brengen in Melbourne.

1 like