In maart gaan mijn vriend en ik naar Australie en nu willen we de zuidkust zelf gaan rijden met een camper; van Sydney - Adelaide.
Nu is mijn vraag; kunnen we beste al vanuit NL een camper huren of pas in Australie zelf doen? Want is het goedkoper als je in Australie een camper huurt/boekt?
wij gaan in oktober dit jaar en hebben de camper vanuit hier gehuurd. Ik hoorde wel van iemand dat er heel veel camperverhuurbedrijven op de vliegvelden zijn. Wij hebben voor NL gekozen omdat we dan zeker dat krijgen wat we graag willen, je kunt dan op een organisatie terugvallen. Ik heb bij diverse berichten gelezen dat als je hem rechtstreeks in aus. boekt het voor kan komen dat net dat type welke je geboekt hebt weg is. Je hebt dan eigen geen keus meer.
Prijstechnisch maakt het volgens ons ook niet zoveel uit maar de beslissing ligt uiteraard bij jezelf.
Je kunt vanuit NL makelijk daar een camper huren per e-mail, zelf hebben we in 2005 dit gedaan.
Op de sites kun je uit allerlei modellen en klasses kiezen,vooraf is reserveren is ook goedkoper.