Beste Mensen,
Ik ga aankomende zomer voor 6 weken naar peru en bolivia. Eerst 3,5 week Peru met vrienden en dan 2,5 week naar Bolivia met mijn vriendin.
Ik had gehoopt hier wat tips te ontvangen over het reizen tussen deze twee landen.
Onze trip in peru gaat er waarschijnlijk als volgt uit zien: We vliegen op Lima - Paraces - Ica - Arequipa - Puno - Cusco - Puerta Maldonado (Jungle)
Vanaf Puerta Maldonado vliegen mijn vrienden waarschijnlijk terug naar Lima. Ik moet vanuit daar binnen 1 a 2 dagen in Santa Cruz (hier vliegt mijn vriendin op) zien te komen. Een vliegreis van Puerta Maldonado naar Santa Cruz blijkt erg prijzig (minimaal €400). Iemand tips hoe dit goedkoper kan?
Vervolgens maak ik de volgende reis samen met mijn vriendin: Santa Cruz - Sucre - Potozi - Tupiza - Uyuni - La Paz - Copacabana - La Paz - Rurrenbaque - La Paz. Vanuit La Paz vliegt mijn vriendin weer naar huis en moet ik in Lima zien te komen om mijn vlucht naar Amsterdam te halen (retourtje Lima reeds geboekt). Wat is hier qua reizen het handigst/goedkoopst/snelst?
Ik hoor graag jullie tips, vragen of opmerkingen over de vragen die ik hierboven heb gesteld. Ook overige tips, vragen of opmerkingen over bijvoorbeeld de reisduur, routes en highlights zijn erg welkom!!!
Heb er zin in !!!
Groetjes,
Bas