Wij gaan in april\mei voor de achtste keer naar het heerlijke Thailand voor 4 weken en hebben al een ticket naar Bangkok geboekt. De rest regelen wijzelf. Wij zijn 3 dagen in Bangkok dan met de nachttrein naar Chiang Mai, waar het dan Sonkran is) daar gaan we fietsen, een tour van 3 dagen, dan met een binnenlandse vlucht naar Koh Samui, dan een weekje Koh Chang (voor het eerst) en dan afsluiten een weekje Jomtien/Pattaya, daar zijn wij al eens geweest en is niet mijn favoriete plek in Thailand maar wel mooie hotels, lekker eten en goedkoop shoppen.
Wie heeft er suggesties hoe ik het best (en voordeligst) van Koh Samui naar Koh Chang kan reizen. Ik heb gezocht op internet en kom uit:
met een binnenlandse vlucht van Koh Samui naar Pattaya, dan v.a. vliegveld Pattaya met taxi naar de pier Leam Ngob voor de oversteek naar Koh Chang. Volgens mij is dit de goedkoopste optie of zijn er nog andere manieren??? (buiten van vlucht Koh Samui- Bangkok en Bangkok- Trat) dat is duurder. Bedankt alvast voor het meedenken en als iemand nog leuke suggesties heeft voor Koh Chang (leuk hotel of leuke excursies) hou ik mij aanbevolen.
ik denk dat de enige goedkopere manier is met de trein naar bkk van surathani en dan met de bus naar leam ngop.
koh chang hebben wij een scooter gehuurd en zelf het eiland verkend maar je kunt overal iets boeken.