Hallo allemaal,
Weten jullie of je van chang mai naar koh samui kunt vliegen?
Ik kan geen vluchten vinden.
Groetjes Linda
Hallo allemaal,
Weten jullie of je van chang mai naar koh samui kunt vliegen?
Ik kan geen vluchten vinden.
Groetjes Linda
Waar zoek je dan op? Ik zie genoeg vluchten van Chiang Mai naar Koh Samui met Bangkok- en ook met Thai airway’s.
Kan het alleen vinden op bangkok, maar op thai airways kan ik chang mai niet eens als vertrek nemen.
Met bangkok betaal ik 160 euro.
Hoop iets goedkoper te vinden via een andere maatschappij.
Weet je iets? Vliegen rond 1 september
Heb gegoogled en kwam op verschillende zoekmachines uit die de goedkoopste tickets voor jou uitzoeken op 1 september en van Chiang Mai naar Koh Samui. Zelfs via vliegtickets.nl kunnen wat duurdere tickets besteld worden. Succes met zoeken.
Beste Linda,
De airport op Koh Samui is eigendom van Bangkok Airways en zij hebben dus een monopolie hier. Sinds een aantal jaar mag Thai Airways ook een aantal vluchten naar Samui uitvoeren.
Wil je goedkoper vliegen, dan zou je kunnen zoeken voor tickets bij Air Asia, Chiang Mai naar Bangkok en vervolgens Bangkok naar Surat Thani (wel voldoende overstaptijd incalculeren in Bangkok !!!). Van Surat Thani kan je dan laatste gedeelte met bus & boot naar Koh Samui. Wel omslachtiger, maar kan toch schelen in de kosten !
Groeten uit Bangkok,
Dave Numan
Viengtravel
Ja je kan rechtstreeks van Chiang mai naar Koh samui vliegen. Maar als je een overstap van 1.5 uur geen probleem vindt dan is het bijna de helft goedkoper om 2 tickets te kopen. Chiang mai - bangkok en bangkok - koh samui. Handig is wel om van Chiang mai naar BKK te vliegen en niet naar het oude vliegveld bij Bangkok.