Hallo allemaal
Wij gaan in januari naar Nieuw-zeeland met 2 kinderen ( 1 en 4)
Wat mogen we absoluut niet missen?
Ik hoop op reacties.
ps.
Wat zijn de mooiste stranden?
Groeten Suze
Hallo Hallo!
Er zijn zoveel dingen te doen in NZ en zeker ook voor jongere kinderen. Maori Village in Rotorua is zeker een culturele bezienswaardigheid die je niet mag overslaan, ook zeker leuk voor kinderen. Ook zijn er veel wateractiviteiten die je met kinderen kunt ondernemen of wandelingen die je kunt maken. Het is maar waar je zin in hebt
Ik heb ook nog een leuke link voor je gevonden als het om de mooie standen gaat : Pick of the best baches in New Zealand - NZ Herald Dit artikel bespreek de mooiste stranden in NZ. Ik zelf ben zeer fan van de Bay of Islands en Raglan
Ik hoop dat ik je een beetje kan helpen met deze info. Geniet van NZ en maak er een onvergetelijke ervaring van
Groetjes Kim Boes
Mijn bus tours in NZ website: www.baconandeggstours.com
Je kunt altijd al oefenen door een reisje kortbij of zo uit te proberen zo merk je al direkt wat praktische problemen op. Kidsvakantie is mss een site waar je al wat ideën kunt opdoen.
Hoi Suze,
Wij gaan in januari 2014 ook met 2 kleine kinderen (zelfde leeftijd) 30 dagen naar Nieuw-Zeeland.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, misschien kunnen wij ons voordeel daar mee doen…als je het wilt delen natuurlijk.
Groeten,
Susan