Gezocht voor artikel: reizigers met kind(eren)

Hallo reizigers,

Ik ben freelance journaliste voor diverse vrouwenbladen. Voor een artikel in een van die bladen ben ik op zoek naar vrouwen, die zich niet laten weerhouden door de nog jonge leeftijd (0-6 jr) van hun kind(eren) en mét hun kind(eren) verre reizen ondernemen. Dat kan een rondreis zijn door Nieuw-Zeeland bijvoorbeeld, met de baby ‘in een draagzak’ – bij wijze van. Insteek van het artikel is: de praktische kanten ervan belichten, wellicht tips voor andere reizigers met jonge kinderen die nog twijfelen of het wel handig is om zo’n jong kindje mee te nemen op reis.

Zowel positieve als negatieve ervaringsverhalen zijn welkom. Het artikel wordt geplaatst mét foto (je eigen foto waarop je reizend met je kindje staat).

Ik zie uit naar jullie reacties! Als je interesse hebt door mij geïnterviewd te worden (kan ook telefonisch), graag je contactgegevens.

Groetjes,
Wendy

Helaas ben ik niet diegene die je zoekt maar ben ik zo,n twijfelaar en hebben wij het nooit aan gedurft. Nu zijn onze kinderen iets ouder 6 en 8 en willen wij toch gaan over 2 jaar. Hongkong, nieuw zeeland, cook eilanden en amerika Ik ben erg benieuwd naar de praktische zaken en mijn vraag is dan ook voor welk blad jij schrijft zodat ik dit kan lezen en misschien wat aan de informatie zal hebben. Ik wens je veel succes met het schrijven van het artikel.

p.s ons grote probleem is in elk geval de leerplicht

groet manon

Hallo,

Mijn vriend en ik gaan in augustus 6 weken met ons zoontje van dan 1,5 jaar oud met een camper door nieuw zeeland reizen. Zie dat je oproep er al een tijdje staat maar als je nog vragen hebt wil ik die zeker wel beantwoorden :slight_smile:

Groet Esther