Hey,
Een vraag: Heeft iemand ervaring of tips wat betreft de route La Paz - Ciudad del Este/Foz do Iguacu?
Wat is de goedkoopste/snelste/makkelijkste manier?
Alvast bedankt voor de reacties!
Sabrina
Hey,
Een vraag: Heeft iemand ervaring of tips wat betreft de route La Paz - Ciudad del Este/Foz do Iguacu?
Wat is de goedkoopste/snelste/makkelijkste manier?
Alvast bedankt voor de reacties!
Sabrina
Via Cochabamba - Santa Cruz, met de trein naar Quijaro, grens over naar Corumba, dan via de Pantanal naar Dourados en Foz de Iguazu. Je kunt ook via Paraguay, da’s hemelsbreed in ieder geval het snelst, dan ga je volgens mij van Santa Cruz naar Asunsión (busritje van 24 uur heb ik wel eens gehoord). Is waarschijnlijk het goedkoopst… Theoretisch kan het dan in 3 dagen denk ik: La Paz - Santa Cruz - Asunsión - Foz. Je kunt ook door het westen van Bolivia (langs Uyuni) naar Salta in Argentinië en dan van daar naar Iguazu.
Enfin, ik neem aan de je onderweg ook nog wel iets wilt zien?!? Of wil je in 1 keer door?
Hola,
Afgelopen jaar deze route gedaan. Van La Paz naar Cochabamba, toen door naar Santa Cruz. Daar paar dagen doorgebracht. Toen de bus naar Asuncion. Je reist met oude oncomfortabale bussen. De prijs ben ik vergeten weet alleen dat je goed moet onderhandelen over de prijs. Vanuit Asuncion gaan er veel bussen naar ciudad del este. Ik adviseer je om gelijk door te reizen naar Iguazu, want ciudad del este is echt helemaal niks als je er niks te zoeken hebt.
Succes
Hey!
Bedankt voor de reacties! ![]()
Ga er eens even over nadenken wat de makkelijkste/snelste route is…