Ik ben druk bezig met het uitpuzzelen van onze reis door een gedeelte van Zuid-Amerika die in september 2009 plaats moet gaan vinden.
Alleen nu stuit ik dus overal op het feit dat het schijnbaar heel lastig is om vanuit Bolivia (Santa Cruz) naar Foz d’Iguacu in Brazil te komen en van daaruit verder te reizen in Brazil. Je kunt schijnbaar niet van Santa Cruz naar Foz vliegen.
Heeft iemand hier misschien ideetjes over? Wie heeft de gouden tip? :idea:
We waren zelf al zo ver dat een optie is om via Buenos Aires te vliegen, klinkt niet echt logisch maar tis een van de manieren.
We bedachten ook nog de optie om van Santa Cruz naar Asuncion in Paraguay te vliegen en vervolgens de bus naar Iguacu te nemen. iemand die dit al ooit gedaan heeft, of daar meer info over weet?
Je vergeet toch niet de zoutvlaktes in Bolivia te bekijken?
Wanneer je naar de zoutvlaktes gaat, kom je uit in Chili.
Vanuit Atacama Chili, kun je met de bus naar Salta en volgens mij kun je vanuit Salta naar een bus naar de watervallen pakken.
Echter is deze manier wel tijdrovend, maar zeker mooier dan het vliegend te doen!
Hoi tnx voor de berichten alvast!
Zeker vergeet ik de zoutvlaktes niet, heb daar een uitgebreide excursie van 6 dagen in optie, ook naar alle laguna’s en zo.
De trip begint in Peru: islas ballestas, sandboarden, nazca lijnen, Arequipa, Cuzco, Macchu Pichu, Titicaca
Bolivia: La Paz, uitgebreid zoutvlaktes, Potosi, Sucre, Santa Cruz.
En van daaruit willen we in Brazil dus nog Foz Iguacu, Rio de Janeiro, Ilha Grande, Paraty doen.
Maar door tijdgebrek wil ik het wel gewoon met vliegtuig doen.