Reizen ergens tussen de maanden januari en augustus 2013

Hallo,

Ik ben van plan om het komende half jaar te gaan reizen. Het liefst in de maanden januari en augustus. Ik weet nog niet precies hoe of wat, en welke landen ik wil gaan bezoeken. Ik sta overal voor open, maar wil het liefst wel samen met iemand gaan, en aangezien mijn vrienden niet mee kunnen/willen wil ik het toch op deze manier proberen!

Mijn voorkeur gaat uit Noord- en zuid-Amerika, Azië en eventueel ook Afrika!

Ik ben down-to-earth, sociaal, open en ben op zoek naar m/v tussen de 18 en 25 (ik ben trouwens 22). Ik ben niet echt een feestbeest, al vind ik het niet erg als jij (jullie) dat wel bent, soms moet ik gewoon meegesleurd worden :smiley: haha!

Anywho, als je interesse, suggesties, tips hebt dan hoor ik het graag!

Groetjes!!

Hallo,

Als Turkije jou wat lijkt moet je het maar even aangeven!!!.. :slight_smile:

gr Busra

tussen maart en mei cambodja?=)

Hallo,

Zegt Bolivia (eventueel enkele buurlanden) jou iets, volgend jaar juli (2013)?
Ik zou daar graag willen rondtrekken, vooral van de natuur genieten en ook wel wat cultuur.

Ik hoor het graag.
Rachel

Hoi,

Ik ga in februari naar Nieuw Zeeland en Australië.
Ik ga eerst een maand rondtrekken Nieuw Zeeland en de Fiji eilanden en dan ga ik naar Australie.

Groetjes Vera

Als je in feb/maart in midden-/zuid amerika wil zijn, laat maar wat weten

Guys, ik zie jullie reacties nu pas, dus vandaar de late reactie!

Bert, Rachel en Sarah: De datums en landen die jullie aangeven spreken me erg aan, alleen wil ik ook graag vrijwilligerswerk doen wanneer ik ga reizen. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie daar in staan?! Het hoeft niet perse een lange tijd te zijn, maar één a 2 weken vrijwilligerswerk naast het reizen lijkt me fantastisch! :slight_smile:

Ik hoor het wel!

Vrijwilligerswerk lijkt me erg leuk maar heb maar 5 weken om te reizen dus denk dat het er voor mij niet inzit…
Als je het leukt vindt om met mij te starten in costa rica of peru eind feb, hoor ik graag van je!

ben zelf trouwens 24/v
groetjes

Sarah, weet je al een beetje waar je heen wilt gaan dan? Ik zou heel graag naar landen als Mexico, Brazilië en Argentinië gaan. Of was jij van plan om alleen naar Costa Rica en Peru te gaan of had je meer landen in gedachten?

Hoi,

Nee nog niet, maar dat komt wel! Het is inderdaad of costa rica of peru en omliggende landen. Brazilie en argentinie lijken me wat duur. Mexico ben ik al geweest! Wil je dat ik je op de hoogte houd welke landen het wordt? Over een week of 2 weet ik vast meer

Hallo,

Ik wil ook graag gaan reizen en dan het liefst van maart/april tot juli/augustus. Ik zou graag naar Zuid-Amerika of naar Azië gaan. Ook zou ik hier graag voor een tijdje vrijwilligerswerk willen doen, het liefst wel voor iets langer dan twee weken. :wink:

Groetjes!

Hoi!

Ik ga vanaf half februari in ieder geval naar Argentinië en Brazilië. Ik heb deze week mijn ticket geboekt en begin in Buenos Aires, en eindig 2 maanden later in Rio. Wat ik daar tussenin ga doen staat nog helemaal open, maar het lijkt me leuk om de reis (gedeeltelijk) samen met iemand te maken! :smiley: Zijn je plannen inmiddels al wat concreter?

Groetjes!

Sarah: ja, dat lijkt me fijn!

Klinkt goed Karin! Ben je van plan om in die 2 maanden ook naar andere landen te reizen of zijn Argentinië en Brazilië de enige 2 landen die je ga bezoeken?

Mijn plannen zijn nog niet concreter geworden. Ik wil graag naar Zuid-Amerika, heb nog niet besloten welke landen ik wil gaan bezoeken… Vrijwilligerswerk lijkt me echt super mooi, maar dit hoeft niet perse. Sta jij daar voor open trouwens?

EdenHartog, maart april moet voor mij lukken, maar ik was niet van plan om langer dan 2 maanden te gaan… zijn jou plannen al wat concreter geworden? Welke landen zou je graag heen willen?

He hallo!

Ik ben opzoek naar reismaatje. Noord/zuid amerika, plannen kunnen gemaakt worden. Ik ben bijna 22(feb) en ben op dit moment een niet studerende student die hoopt erachter te komen welke opleiding hij wil gaan volgen het komende schooljaar. Lijkt je dit interessant en zou je met mij misschien een reis willen plannen en wat meer over mij willen weten mail dan: Rensjdv@gmail.com

Groetjes!

Hoi!

Mijn plan was om de eerste week een spaans cursus te volgen, om er weer wat in te komen en mensen te ontmoeten. Vrijwilligerswerk lijkt me leuk, heb me er alleen nog totaal niet in verdiept en aangezien ik graag veel wil zien zou het vrij kort worden denk ik. Als er tijd voor is zou ik graag meer landen willen zien, maar welke dat worden staat nog open. :slight_smile: heb jij je al verdiept in vrijwilligerswerk of andere dingen die je zou willen doen/zien?

Groetjes

Mijn plannen zijn nog niet echt concreter geworden. Ik denk ik toch liever naar Azië dan naar Zuid-Amerika. Ik wil dan graag naar Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam, maar ik weet niet precies wat haalbaar is. Wel wil ik voor een maand of 4 gaan, waarvan ongeveer de helft vrijwilligerswerk en de andere helft reizen.

Groetjes,
Elly

Beste mensen! Iedereen die van plan is binnen nu en 2 maanden een reis te gaan maken en opzoek is naar een reismaatje stuur mij even een mailtje! Ik ga kijken wat ik kan betekenen voor iedereen en wat voor 'n compromien er eventueel gesloten zouden kunnen worden qua reizen. Ik wil zelf graag naar amerika, maar azie lijkt me ook zeer nice. Dus stuur mij een mailtje met wat je wil + je skype adres en dan maak ik een groepsgesprek aan op skype voor ons allemaal om zo te kunnen overleggen:)

Rensjdv@gmail.com

Groetjes,

Rens