Op mijn eentje trok ik met openbaar vervoer al meerdere keren door India.
Er zijn tal van anekdotes, mooie momenten, tegenvallers …
Ik denk dat ik dit in mijn fotoverslagen behoorlijk weergegeven heb.
Mooi foto’s en weer die prachtige kleuren, heel herkenbaar. Je hebt op de site ook andere indrukwekkende foto’s, leuk! Je reist meestal alleen??? Misschien ook leuk om de foto’s van Rob te zien (mijn partner) fotografie is zijn grootste passie… www.robbaar.nl
Voor een eerste bezoek aan India zou ik toch eerder kiezen voor het kleurrijke Rajasthan. A
ls je daar heengaat dan is het fantastisch om in Pushkar te zijn als er de jaarlijkse kamelenmarkt gehouden wordt /volle maan in november.
Je kunt ook je traject uitbreiden met 'n bezoek aan de dodencultus in Varanasi en 'n stop voor de gerenomeerde tempel in Agra. Er zijn immers een vlotte & fequente treinverbinding erheen.
Met de drukte van de dagen was ik nog niet eerder toe gekomen om je foto’s te bekijken.
Ondertussen heb ik wel gebladerd erin.
Je beeldverslagen en portretten zijn echt prachtig, evenzo je website !!!
Tof werk !!!
Prachtige foto’s. Zelf ben ik een paar kee naar India geweest en afgelopen zomer heb ben we vrij veel kunnen doen, omdat wij door een prive chauffeur heel veel hebben kunnen zien. Degene die dat heeft geregeld was zo vriendelijk en tegen een schappelijke prijs, vergeleken met tour operators. Zijn naam is Subhash ( rkraunak@gmail.com ) en hij heeft ons zoveel laten zien m.n. Rajasthan, Himachal Pradesh, Kasmir Juhu, Hariyana, Punjab. Vanuit de warme woestijn in Rajsathan zijn we naar de koude Himalaya gereden. Geweldig!
Groetjes van Hans
Met wat voor camera heb je deze foto’s gemaakt? En hoe heb je je camera bij je gedragen? Gewoon om je nek? Was dat veilig? Heb je van te voren toestemming gevraagd voordat je foto’s maakte?
BERICHT VOOR INDIANCURRY.
Hiernaar ben ik dus op zoek! Maar dan wel super vertrouwd. Als de chaufeur tegen valt, nauwelijks engels spreekt of nog erger niet op komt dagen, ben je echt nergens.
Kun je me iets meer vertellen over je ervaringen en de gevraagde prijzen?