Reizen Door Thailand

[COLOR=red]

halow iedereen, :rolleyes:

ik ben angela en 18 jaar, het lijkt mij heel leuk om in januari via activity international naar thailand te gaan…gewoon om even uit nederland weg te zijn en heeel veel mee te maken…zoals rondreizen en werken…ik ben er helemaal voor in, wie denkt hetzelfde en wil er graag even met me over verder praten… :o mail me dan even…!

groetjes angela

check maar ff onze homepage over meer info over thailand en azië

Hoi Angela,

Ik heb vorig jaar ook door Thailand rondgereisd en heb daar ook vrijwilligerswerk gedaan (via SIW), het was een heerlijke ‘vakantie’!

Groet,
Jenny

Activity international, Johocompany en Travel active zijn allen geld-uitzuigers!

Voordeel is wel dat alles geregeld is (verzekering e.d.) maar dat kan je ook zelf doen bij het reisburo.

voor 1200 euro naar thailand? Neem dan gewoon een ticket joh, dan kom je er ook! en reserveer een hostel.

mvg,

rob.

Hey angela,

Mijn naam is Rik, ik ben ook 18 jaar en wil ook heeel graag naar Thailand of ieg weg uit Nederland voor een aantal maanden, ervaring op doen, ik zit alleen met de kosten!! als je via een organisatie als active travel ofzo gaat kost het je een vermogen, ik ben dus ook erg benieuwd hoe je goedkoper kunt gaan!
Als je toevallig msn hebt ofzo, voeg me dan even toe als je wilt, tlijkt me wel handig!
dvov_velp@hotmail.com

Groeten Rik