Thailand

Hallo,

Ik ben een jonge man van 30 jaar en wil graag naar thailand!
Het lijkt me leuk om daar mensen te ontmoeten om mee te reizen door thailand of eventueel al vanaf nederland.
Ik moet nog boeken maar mijn plannen liggen er om half juni te gaan…

wie heeft er ook plannen? of wellicht kunnen we wat informatie uitwisselen?

groetjes

Hey Bert,
ikzelf ben een paar keer geweest, en ga binnenkort weer…maar dan rond half juli…da’s een beetje later dan dat jij gaat.

Hoi,

Ik wil ook graag op vakantie vanaf 13 juni tm 29 juni. Past dit binnen jouw schema? :wink: Thailand lijkt me super mooi, dacht je aan een rondreis of?

Groetjes,

Irene (23 jaar)

hey hey Irene,

ik las je berichtje en ik heb in dezelfde tijd geboekt als jij dus als je wil kunnen we contact zoeken over mijn plannen en die van jouw!

gr appie

Heee, maar je hebt al wat geboekt dus???

Ja ik heb vorige week geboekt…en jij?

Nee ik nog niets… wanneer ga je en welke reis heb je geboekt?? Kan je hem prive sturen anders?

Irene, ik probeer te reageren op je privebericht maar je inbox is schijnbaar vol. Mail me anders even op naline.roodbeen@gmail.com

Hallo iedereen die naar thailand reist zou even op www.nederlandersinudonthanicity.nl kunnen kijken.
Daar vind je heel veel info over de stad Udonthani en omgeving tot aan de grens met laos.
Opathai

Hallo Appie Albert,
ik ben sinds kort weer actief op dit forum en was even wat interessante berichten aan het nalezen. Vroeg me af of je al in Thailand bent geweest of werden de plannen vooruitgeschoven? In ieder geval, wat ik even wilde laten weten:
ik ben zelfstandig reisagent en kan voor jou (en je reisgenoten) leuke reizen boeken, wereldwijd. Dus naar Thailand maar ook naar Vietnam, Cook Eilanden, USA, Noorwegen of Zuid-Afrika. Ik ben 35 en werk vanuit huis. Vooral via e-mail maar kan ook op afspraak. Ik werk samen met o.a. de Jong Intra Vakanties, Neckermann, OAD Reizen, Holland International, Travel Trend, etc… allemaal gerenommeerde reisorganisaties. Als je via mij een reis boekt, betaal je zeker niet meer dan via andere boekingssites/reisbureaus en bovendien boek je veilig want alle reisorganisaties alsook mijn eigen reisbureau zijn aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds. Enige extra kosten: 30 euro administratiekosten (30 euro per boeking). Alle offertes zijn gratis en vrijblijvend.

Voor meer info & inspiratie, kijk even op mijn website www.halisetours.com of stuur een mail naar info@halisetours.com of bel even met 0625-448870. Bedankt alvast voor je vertrouwen in halisetours!
Groetjes, Lis