Hallo Iedereen,
Ik zal mezelf even voorstellen ik ben tim een jongen van 19 jaar ik wordt in september 20 jaar.
Mijn reden dat ik een oproepje op deze site plaats is omdat ik graag met de trein van hostel naar hostel wil gaan bijvoorbeeld in Frankrijk of Duitsland.
Verder zou ik dit graag 2 weken willen doen ongeveer.
Maar mijn probleempje is omdat ik in mijn naaste omgeving niemand heb die dit leuk vind of mee wilt doen.
En het leek mij heel leuk om via deze weg nieuwe mensen te leren kennen.
Ik ben zelf helemaal gek op reizen, dus vandaar dat ik dit ook zo doe ik zou het dus of met de trein of sommige stukjes liftend willen doen. En dan bijvoorbeeld met backpack rugzak erbij naar een hostel.
Waar ik dan een beetje aan zat te denken om te doen tijdens de reis is natuur wandelingen stadjes bezoeken aan het strand liggen. En zo nu dan wat stappen.
Verder ben ik dus opzoek naar leuke reisgenoten, het mogen jongens en of meiden zijn van ongeveer 20 jaar of iets ouder mag ook!
Verder ben ik over het algemeen een heel rustige spontane jongen die heel makkelijk is in contact en altijd positief is. Verder over mijzelf ik werk nu in een meubel werkplaats doordeweeks en verder doe ik 4x per week fitnis en wil ik nog atletiek gaan doen.
Na de zomer is het plan om sport en bewegen te gaan studeren.
De periode dat ik graag zou willen reizen is in mei of juni of juli die maanden kan wat mij betreft elke datum.
Nou ik hoop op leuke reacties stuur een berichtje als je intresse hebt dan krijg je ook mij facebook link dan kunnen we daar verder kletsen.
Groetjes Tim