Hoe beleef jij het reizen door Afrika? Als een relaxte tijd? Of zoek je er het avontuur op?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Hoe beleef jij het reizen door Afrika? Als een relaxte tijd? Of zoek je er het avontuur op?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Reizen door Afrika is zowel avontuurlijk als relaxed!
Zeker wanneer je zelf met je 4x4 op pad gaat is het noodzakelijk om alles goed voor te bereiden.
Maar een avonturier draait zijn hand hier niet voor om!
Goed je hoofd er bij houden, geduld is een schone zaak en niet naïef zijn!
Ik wil hier bij aanvullen, Mocht je geen 4x4 hebben, of willen gebruiken,
Ik Heb zelf een karretje gehuurd. Een Daewoo matiz. Die in Zuid Afrika, shevrolet spark werd genoemd. (Hier intussen ook). De hoofd wegen zijn erg goed. Voldoende Tankstations. Alleen je moet er bij blijven bij het tanken. Anders flessen ze je.
Ga zeker terug. En weer heerlijk genieten. Een land om verliefd op te worden.
reizen door (Zuid)-Afrika is: avontuur, relaxed, verwonderend, genieten, ontdekken, verbazen, culinair ontspannen…kortom: alles!
ik vindt het vooral relaxed. helemaal als je met het openbaar vervoer gaat. binnne 3 dagen maak je je nergens meer druk om, gewoon omdat je nu eenmaal nergens invloed op uit kan oefenen. (die bus komt echt niet eerder als je je druk maakt.)
en omdat je dan zo leert in het moment te zijn is het moment ook belangrijk en gezellig. ik bén dan ipv ik ben onderweg ergens anders naar toe. het doel is niet meer belangrijk, alleen de reis telt. (leren loslaten moet ik altijd weer ff doen als ik net start)