Reizen: Australie, Nieuw-Zeeland/ Midden en Zuid Amerika

Hola allemaal,

Afgelopen zomer ben ik 6 weken gaan reizen…eerst 4 weken naar Thailand en vervolgens ben ik voor 2 weken naar Bali geweest. Dit is me super bevallen, we hebben echt de tijd van ons leven gehad. Sinds dit reisje wil ik het liefst nog meer van de wereld zien: Ik zou heel graag voor een aantal maanden willen reizen en ik zou het volgende willen zien:Midden en Zuid- Amerika, Australie, Zuid- Afrika, Nieuw- Zeeland.

Even iets over mezelf: ik ben 28 jaar, ik hou van strand, zee en zon. Ik hou van lekker ontspannen, lekker je ding doen, ik hou van actieve dingen (calbe-riding/ jetskieen, scooter/motor huren/ raften enz), maar ook zeker lekker ontspannen (strand, volleyballen op strand, drankje muziekje erbij). Een hele dag alleen maar rondlopen en gebouwen bezichtigen is niks voor mij, dat wordt me snel te saai!

Ik zou het leuk vinden om dit alles te delen met iemand. Dus als je het bovenstaande aanspreekt en je bent ook een relaxed persoon en je houdt een beetje van dezelfde dingen als ik… dan zie ik graag een mailtje van je.

Groetjes Michelle

P.S. Je kan me ook opzoeken http://michelleadam.hyves.nl.

Hey Michelle,

Wat grappig dat je afgelopen zomer in Bali geweest bent. Ben er zelf ook een paar weken geweest. Eerst in Ubud en daarna nog een weekje aan het strand in Kuta…

Zelf ga ik niet de wereld rond de komende maanden maar zit ik wel in Buenos Aires met me vriendin vanaf begin maart… In principe blijven we daar wonen, maar we willen ook veel gaan reizen.

Mocht je dus rond die tijd richting Z-Amerika komen (weet niet waar je gaat starten) en ff niemand hebben om mee rond te trekken… Dan kun je altijd een berichtje op me hyves ofzo achterlaten en checken wat ik rond die tijd aant doen ben. Misschien heb ik tegen die tijd ook wat vette tips voor je. Wil zelf heeeeeel graag Machu Pichu, Punta del Este, de Amazone, Costa Rica en natuurlijk Argentinië zelf zien!

In ieder geval super veel plezier met je avontuur en misschien tot in Z-Amerika!!

Groeten,

Tibor

Ow, en me hyves is tiebster.hyves.nl