Hallo mensen,
Ik ben van plan om met een kennis naar Parijs te gaan.
Mijn vader heeft een doorlopende reisverzekering voor het hele gezin (mijn moeder, mijn vader en ik).
Als ik zonder ouders reis: moet mijn vader dan nog iets speciaals doen om de verzekering ook voor deze reis te laten gelden?
Storm.
Er zijn zoveel verzekeringen met zoveel verschillende regeltjes. Misschien kan je best even de voorwaarden en de kleine lettertjes lezen, daar zal het ongetwijfeld wel beschreven staan. Anders even bellen met de verzekeringsagent.
Ik heb al een mailtje naar de verzekeraar (ANWB) gestuurd.
Als ik wat wil weten over reisverzekeringen, ga ik altijd naar www.reisverzekeringblog.nl, daar vind je veel informatie en onderzoeken.
Dankje Ronald: ik heb met dit citaat precies de info die nodig is, al wacht ik de reactie van de ANWB nog even af.
[
[URL=“Reisverzekering nodig? - Sluit hier online af - direct geregeld!”]Reisverzekering](Reisverzekering nodig? - Sluit hier online af - direct geregeld!) voor jongeren
Mocht je als ouder zelf in het bezit zijn van een doorlopende reisverzekering, dan is het meestal mogelijk om een thuiswonend kind op dezelfde polis mee te laten verzekeren. Ook als je kind zonder jouw op vakantie gaat, zijn zij in de meeste gevallen verzekerd.