Mooi verslag, erg uitgebreid en met veel mooie foto’s! Ik ga eerst naar Siberie, nu in februari!, maar ik wil een dergelijke trip zoals jij die gemaakt hebt volgend jaar doen, maar dan met onze eigen auto en kamperen in een tent. Jouw verslag helpt enorm om een indruk te krijgen over het rijden en de kwaliteit van de wegen !
bedankt voor de complimenten, het echt een prachtige tocht voor ons.
@Jeroen, ja de wegen zijn vooral goed te zien in twee filmpjes op dag 8 en dag 11 te zien, zo zie je wel het verschil in de doorgaande weg en de sub wegen.
In de tent is dan ook nog wel weer een nieuwe uitdaging :wereld:
ik zal nog eens onze reisverslag wat onder de aandacht brengen van onze fantastische reis door Rusland en Finland met een VW kampeerbusje vanuit Nederland vertrokken.
Er staan mogelijk wel wat tips een aanwijzingen in waar anderen iets mee kunnen die nu een reis plannen.
nog even de factuur opgezocht, en dat kwam rond de 1200 euro voor 4 personen met hutten en kampeerbus, zonder eten er nog bij en het ging om een retourtje.
vanaf nederland gaat niks meer heb ik gezien,alleen vanaf duitsland,ook direkt naar st petersburg,maar ja 63 uur en heel veel geld kan je beter gaan rijden
met de baltic ferries zat je ook nog als toerist tussen de vrachtwagenchauffeurs, niet dat daar wat mis mee is , maar die hebben toch een andere insteek op de boot dan een vakantieganger.
Aan de andere kant was dat ook wel weer leuk om eens mee te maken.
ja naar litouwen rijd je in 22 uur,dus ik denk dat ik gewoon via litouwen naar rusland ga rijden,route litouwen heb ik al 8x gereden,dus die boot van dik 700 euro toch sla ik wel over.