Reisverslag Thailand deel 2: Kanchanaburi & River Kwai

Afgelopen zomer heb ik samen met mijn vriendin voor het eerst Thailand bezocht en we hebben echt een geweldige vakantie gehad. We hebben een kleine rondreis gedaan van 15 dagen en zijn begonnen met een 5-tal dagen in Bangkok, daarna zijn we doorgegaan naar Kanchanaburi/River Kwai waar we 2 dagen hebben verbleven. Vervolgens zijn we 2 dagen naar Ayutthaya gegaan om tenslotte de vakantie af te sluiten in Pattaya en Koh Samet.

Over het tweede deel van deze reis (Kanchanaburi / River Kwai) heb ik nu een blogpost geschreven, deze kun je lezen op http://www.prijsvrij.nl/weblog/reisverslagen/reisverslag-thailand-deel-2-kanchanaburi-river-kwai/.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat jullie er wellicht iets aan hebben voor een toekomstige reis. Later zullen delen 3 & 4 ook nog volgen.

Groetjes

deel twee ziet er geweldig uit, mijn complimenten :thumbsup:.

@Frank Govers: dankjewel! Ik vind het leuk om mijn ervaringen te delen met andere reizigers, zo beleef je de vakantie toch weer opnieuw :)! En hopelijk hebben de mensen die het lezen er nog iets aan mochten ze zich aan het oriënteren zijn op een eventuele reis naar Thailand.

Jij bent er ook al eens geweest begrijp ik?

inderdaad, ik heb mijn hart aan Thailand verpand :wub:, kom er al vanaf eind jaren tachtig, en als ik met pensioen ga gaan we er wonen :vak02:

@Frank Govers: Ooh heerlijk! Ga je nu ook elk jaar naar Thailand op vakantie? Of ga je naar meerdere Aziatische landen?

Heb met volle aandacht je reisverslag gelezen,smaakt naar meer zou ik zeggen,up naar het 3de deel.

wij proberen elk jaar te gaan, maar omdat we ook nog een kleintje rond hebben lopen zijn we gebonden aan de schoolvakanties en dan zijn de tickets wel erg duur voor 3 personen
mijn echtgenote wil nu haar moeder naar nederland halen voor 3 maanden :was: maar of ze dat wil is nog de vraag

@georgessiam: dankjewel! Deel 3 zal waarschijnlijk volgende week online komen. Je ziet 'm wel verschijnen ;-)!

@Frank Govers: ooh super joh! Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het lastig is om tijdens het hoogseizoen goedkope vliegtickets te kunnen vinden … Als je net buiten het hoogseizoen kan reizen scheelt dat zoveel geld!

Wanneer je schoonmoeder naar Nederland komt zal dat wel even wennen zijn voor haar waarschijnlijk! Hele andere cultuur en gebruiken…

Mooi verslag! Gr Tamara

Heel leuk verslag!
Wij gaan in maart naar Thailand en willen ook onder andere naar Kanchanaburi. De route die jullie ernaartoe hebben genomen klinkt ontzettend leuk. Hebben jullie zelf de bus, zoja welke, genomen naar de Rotfai Talad markt en drijvende markt of via een georganiseerde trip?