Sanne heeft allang een punt gezet achter haar vraag. (Zie topic 17)
Hebben jullie dat wel gemerkt? of gaat het hier niet meer om het beantwoorden van vragen?
Beetje jammer dat vragen hier regelmatig uitlopen op een discussie over degene die het beter weet!