Reisschema met peuter

Ik heb het volgende reisschema voor mij en mijn peuter gepland, zouden jullie alsjeblieft willen kijken of dit schema ok is?

Woe 19 nov - 14.30 aankomst in BKK
Do 20 nov - BKK
Vrij 21 nov - BKK (ivm acclimatiseren peuter)
Za 22 nov - trein naar Kanchanaburi
Zo 23 nov - dag Kanchanaburi - naar Erawan watervallen/River Kwai/Elephants (is dit te doen in een dag?)
Ma 24 nov - bus terug naar BKK (er gaan toch ook vaak coachbussen terug naar BKK?)
Di 25 nov - vlucht naar Phuket
Woe 26 nov - Phuket
Do 27 nov - Phuket
Vrij 28 nov - Phuket
Zat 29 nov - vlucht retour naar BKK
Zo 30 nov - BKK
Ma 1 dec - BKK
Di 2 dec - retour NL

Is dit schema ok denken jullie?? En weet iemand nog een leuk hotel in Kanchanaburi?
Ik neem aan dat je in Kanchanaburi wel een dagtour kan boeken voor Erawan/River Kwai en Elephants?

Alvast bedankt!

I.v.m. onvoorziene omstandigheden zit ik eraan te denken om het hotel in BKK wel gewoon van woe 19 nov tm di 25 nov te boeken. Waarvan ik dan wel 1 nacht dus in Kanchanaburi zal zijn en dus 1 nacht niet gebruik maar ja met een peuter weet je maar nooit…en dan kan ik de grote koffer gewoon in de hotelkamer laten en een klein tasje meenemen voor de nacht in Kanchanaburi. Is dit verstandig denken jullie??

Lijkt mij dat je dan veel te vaak in bangkok bent’ vooral met een kind… Meer strand lijkt me leuker dan.

Via Wereldwijzer app

Natuurlijk is het fijn als je niet met je koffer hoeft te slepen, goed plan dus.
Ik weet je budget niet, maar je kunt ook vanuit BKK een dagtour Kanchanaburi boeken, dan heb je zelf ook wat meer mogelijkheden om van de omgeving te genieten. Hoewel ik me wel afvraag waarom je naar Erawan zou willen, alle 7 levels bekijken is zonder peuter al aardig zwaar…

Ben zelf net terug uit Azië samen met mijn peuter. Ik zou korter bangkok doen en vanuit daar een dagtour boeken en langer in Phuket blijven. Denk dat het zelfs goedkoper is.

Via Wereldwijzer app

Ik zit er nu aan te denken om idd kort maar 1 dag in BKK te blijven (dag na aankomst) en dan 4 dagen naar Chiang Mai gaan en de rest naar Phuket en dan nog een dag in BKK voordat we vertrekken (of is 5 dagen Chiang Mai beter?)

Fundao leuk dat je ook met een peuter bent geweest! Waar zijn jullie geweest en welke hotels/guesthouses hadden jullie?

Hi eenelfje, met een peuter lijkt mij 4 dagen chiang mai voldoende. Wij verbleven in raming lodge hotel in chiang mai. Centraal gelegen en een fantastische excursiebalie. Ik zou zeker een dag met de olifanten doen, mijn dochter vond het fantastisch. In bkk verbleven wij in royal princess larn luang. Over beiden ben ik tevreden. Heel veel plezier.

Via Wereldwijzer app