Zondag kom ik rond het middaguur aan op Hanoi airport. Heeft er iemand een tip voor een goed hotelletje om even bij te komen van de reis, het liefst met airportservice.
Daarna wil ik mijn reis vervolgen naar een gebied waar ik een meerdaagse trekking kan doen (mai Chau is mij aanbevolen) en vervolgens richting Halong Bay. is er iemand die mij een organisatie kan aanraden voor deze trips?
Vervolgens wil ik van Hanoi vliegen naar Danang, dan een paar dagen Hoi An, daarna met de easy riders in een dag of vier richting het zuiden, afsluiten in Saigon en wellicht Mekong Delta, ligt een beetje aan het reistempo wat mogelijk is. Ik arriveer 25 aug en vlieg terug vanaf saigon op 11 sept.
Hebben nu ook een reclame met airpostservice; 3 nachten boeken en je krijgt de pick up gratis.
Boek maar 2 nachten dan ben je 100 usd kwijt incl. airport pick up.
Via dit hotel kan je ook een tour boeken naar het gebied waar je naar toe wilt.
Ga je bijv. naar Mai Chau,kan je ook met een shuttle bus naar toe, kan je in Hanoi regelen.
Kosten zitten dan rond de 20 tot 40 usd pp.; te regelen eventueel via je hotel.
Wil je het prive doen , dan wordt het wel wat duurder, tour / dag prijzen zijn gebaseerd op 2 personen.
Ga je met een groepstour, dan ben je weer afhankelijk van de route die afgesproken is.
Maar een aanrader hiervoor is bijv. deze
Ik kan je ook de organisatie aanbevelen die waar ik altijd bij boek, maar ga dan wel onderhandelen.
komen met een duurdere optie, maar die is met schuiven van hotels ,Halong Bay tour, ander vervoer ed altijd wel naar beneden te krijgen.
Contact in Hanoi
Ms. Ha
Ha - Buffalo Tours (ha.lo@buffalotours.com)
Zou in de cc wel Kan zijn dat ze vrij is en het wordt kort dag, kunnen zij het overnemen. info@buffalotours.com