25dagen van VC -> Calgary. Enkel huurauto + eerste 2 nachten waren geboekt. Onze reisroute was uitgestippeld, heb het NA onze geweldige reis aangepast met wat we al-dan-niet gezien hebben, plus campingplaatsen. Wij zijn jong en actief, dus dit imiteren zal moeilijk zijn :zon02: .
Ps totale budget: 1650euro pp ALL IN (en wij zijn niet gestorven van de honger!). Heb ook een filmpje gemaakt van onze reis met alle hoofdpunten (en hierbij beschreven wat we hebben bezocht): https://www.facebook.com/nele.vaningelgem/videos/vb.682829779/10155492271574780/?type=3&theater
Eveneens heb ik ALLE wandelingen-waypoints-toeristische plaatsen en trekpleisters, (kortom: alles wat je nodig hebt voor een GPS) op mijn pc staan. Als je deze ook wenst te hebben-> in ruil voor een goeie fles wijn ofzo LOL, stuur maar een mailtje! Voor de echt sportieve zielen, ik wil gerust mijn GPS uitlenen -> der valt over te praten; mail me (dit heeft ons écht vaak geholpen, want echt alles staat er gewoon in…van winkel… tot campings… tot padje… alles… (het wildleven kan hij echter niet lokaliseren, jammer!)).
Veel plezier op jullie reis alvast!