Kan iemand aangegeven of onderstaande route haalbaar is in drie weken?* - Bangkok - Chiang Mai - Luang Pabang - Vang Vieng - Vientianne - via Bangkok naar Ko Tao (voor een week)
Of: - Bangkok - Ayatthuya - Chiang Mai
*- Pai * - … (misschien heeft iemand tips)
Volgens mij moet dat wel lukken…
ikzelf heb ook ongeveer eenzelfde route gedaan in 3 weken.
tip: neem de nachttrein van bangkok naar chiang mai…erg leuk!
Bedoel je optie 1 of optie 2? We hebben maar 2 weken voor Bangkok en Laos en ik heb het idee dat we dat we dan alleen aan het reizen zijn. Heb je misschien nog tips voor optie 2?
optie 2 moet zeker geen probleem zijn…
ikzelf heb vorig jaar in 3 1/2 week bangkok,ayuthaya,chiang mai gedaan en daarnaast ook nog naar phuket en phiphi geweest.
natuurlijk ben je veel aan het reizen,maar dat is juist erg leuk in thailand.
Ik ben zelf 3 maanden wezen backpacken in thailand, zou niet voor de eerste optie kiezen, dat is veel te veel in drie weken, dan ben je alleen maar aan het haasten en vergeet je te genieten, lijkt mij niet te doen, in het noorden moet je rekeneing houden dat het reizen langzamer gaat omdat je door de bergen rijdt.
Zou voor de tweede optie kiezen, vanuit bangkok naar ayatthuya, vanuit daar met de nachttrein naar chang mai, vanuit daar kun je leuke excursies boeken, heb nog wel leuk adres van een olifantenkamp als je dat wilt hebben, is niet erg toeristisch en je kunt dan meehelpen die beesten te verzorgen, echt een super ervaring vond ik het. Pai is ook leuk om naartoe te gaan, beetje hippie dorp is het., je kunt vanuit pai dan weer terug naar chang mai reizen en vanuit daar terug naar bangkok maar je kunt ook vanuit pai door reizen nar mae hong son en daar met een binnenlandse vlucht terug naar bangkok gaan, is ook niet erg duur.
Kun je daarna nog lekker weekje strand doen.
Als je dat adres van dat olifantenkamp wilt hebben of andere vragen hebt kun je me mailen, [EMAIL=“sylviaverkerk@msn.com”]sylviaverkerk@msn.com
Ik las je posting op http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=49316
en ben wel geïnteresseerd in het adres. begin juli zitten wij in Chang
Mai en een leuke ( niet te toeristische ) locatie voor de olifanten
wil ik graag. We reizen met kinderen rond dus meehelpen met verzorgen
( al is het maar voor het idee… ) is natuurlijk dan een groot
succes!