Hoi allemaal,
Eind oktober vlieg ik op Bangkok en heb ik bijna 3 weken om Cambodja en Koh Chang/Mak & Kood te verkennen. Meeste tijd wil ik doorbrengen in Cambodja en daarna nog even relaxen op de Thaise eilanden.
Na een nachtje Bangkok had ik bedacht om eerst 2 nachten op Koh Chang te verblijven en dan door te gaan naar Cambodja. Volgens mij is het van Bangkok gelijk naar Cambodja erg lang in de bus. Wat kost vliegen ongeveer van Bangkok naar Siem Reap? Wat is verstandig om van Koh Chang eerst naar toe te vertrekken? Ik dacht eerst naar Siem Reap dan naar Phnom Penh en dan Sihanoukville om van daaruit terug te gaan naar Koh Chang/Mak & Kood en uiteindelijk Bangkok.
Of is het handiger om via Koh Chang eerst naar Sihanoukville te gaan? Kun je vanuit Koh Chang ook rechtstreeks naar Sihanoukville met de boot of gaat alles via Trat met de bus? Of vanuit Koh Chang naar Battambang(is Battambang leuk?) en daar eerst blijven en dan naar Siem Reap-Phnom Penh-Sihanoukville?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de snelste route aangezien ik maar een kleine 3 weken heb om te reizen.
Groeten Lis