Hey!
Na Canada, Mexico en Zuid-Amerika is het dit jaar tijd voor Zuid-Oost Azië. Alleen reizen is voor mij geen probleem, maar het lijkt me toch gezelliger om met z’n tweetjes te gaan.
Het plan is om begin augustus te vertrekken. Het vriendelijk mevrouwtje van het reisbureau heeft me aangeraden om beneden te beginnen. Dus van Indonesië en Maleisië naar Vietnam, Cambodja en Laos te gaan. Ik kies er altijd voor om er geen tijdslimiet op te zetten, want je weet nooit op voorhand hoe het zal zijn en hoe lang je er wilt blijven, of langs de andere kant wanneer je heimwee begint te krijgen
http://www.reisforum.info/images/smilies/icon_smile.gif
Ik zoek dus één of meerdere reispartners die zich kunnen vinden in dit plan. Het is ook niet echt mijn bedoeling om de hele reis samen te zijn. Uit ervaring weet ik dat samen reizen niet simpel is en de kans dat je dat drie-vier maand kunt zonder in elkaars haren te vliegen is klein.
Maar samen vertrekken, het continent samen gewoon worden, dan beetje apart reizen om eventueel elkaar later weer te ontmoeten lijkt me ideaal.
Vrouw of man maakt me niet veel uit, maar het liefst niet jonger dan 22.
Groetjes,
Sarah