Reismogelijkheid Sofia - Varna

Ik ben op zoek naar de beste reismogelijkheid van sofia naar varna…
of misschien beter van nederland naar varna toe…wat is het goedkoopste? vliegen?met de bus? auto niet te doen want die heb ik niet.
Ik ga nml alleen en ga dan voor me vriend daaar heen want die zit nu als accrobaat bij circus balkanski.
En die is van 5augustus tot 29 augustus in varna. En wil dus graag daar heen. daarna is hij van 1 tot 5 sept in silistra. nu zit hij nog tot zondag ongeveer in bourgas.

Bussen zijn sneller dan treinen in Bulgarije. Maar nog altijd is het een volle dag reizen. De actuele prijs voor een ticket weet ik niet, maar ik weet wel dat je met bv Wizz Air goedkoop naar Sofia vliegt. Op zich een redelijke maatschappij! (Hun klachtenafhandeling is iets minder, ik wacht nog op compensatie van extra kosten tgv de aswolk in april…)

Goedkoop vliegen naar Varna kan bij mijn weten alleen met een charter. Je bent dan minds flexibel met data. Kijk eens naar Sunweb oid.

1 like

Denk ook dat ik beter dan een vliegticket naar bourgas kan nemen en vanuit daar met bus… Heb al gezien dat als je met normale auto zou gaan ongeveer 2 uur rijden is. en vanuit dusseldorf zijn vluchten naar varna dus ga nog even goed kijken;) wat ik beste kan doen

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die bekend zijn met steden in Bulgarije. Over Varna, Sofia, Pomorie, Sozopol, Burgas, Goudstrand en Nessebar zoek ik namelijk ervaringen. Jullie zouden mij een groot plezier doen door jouw ervaring met een van deze plaatsen (of meerdere) op de site te zetten. Hier worden veel reizigers die ook naar Bulgarije willen reizen mee geholpen.
Via deze link kan de ervaring worden geplaatst.
Alvast bedankt voor het meewerken! :vak02:

Met vriendelijke groet,
Anique

normaal zou ik zeggen: Air Bulgaria vlucht van Sofia naar Varna kost minder dan 100 euro heen en terug

Ik heb echter gehoord dat beide luchthavens worden herbouwd, dus ik weet niet in welke mate er op dit ogenblik nog vluchten worden uitgevoerd…

per bus of trein mag je toch op een zestal uur rekenen. De Bulgaren zullen je allemaal aanraden de bus te nemen!