Goedkoper of duurder

ik vraag me af of er producten goedkoper zijn in Bulgarije? zoals bv
gsm, fototoestel, kleren enz

Alles is er goedkoper, moet eerlijk zeggen dat ik niet op electronisch apparatuur heb gelet.
Maar gezien het prijspeil in Bulgarije lijkt het me vrij logisch.

Ik weet niet of je je busreis al hebt kunnen regelen, maar hier is een e-mail adres waar ik
(Sofia-Veliko Tarnovo) ook baat bij heb gehad.

[EMAIL=“office@avtagori.info”]office@avtagori.info, binnen een dag had ik een antwoord op mijn vraag en blijkt dat alle
bussen van Sofia naar Varna door Veliko Tarnovo komen.

Groetjes Tonia.

hey, bedankt voor de info, moet ik de bus al boeken of kan dit ter plaatse?
Veliko Tarnovo, wat is dat?, een plaats dicht bij sunnybeach?, een busstation?
groetjes

Veliko Tarnovo is een stadje in Bulgarije, een kleine vierhonderd kilometer van Sunny Beach.
Als je het mail-adres gebruikt (in het engels) krijg je heel snel antwoord van deze Petar.
Die zal je waarschijnlijk ook kunnen vertellen hoe je zo snel mogelijk van Sofia naar Bourgas komt. Van Bourgas kun je dan weer een klein touristenbusje naar Sunny Beach nemen.

Groetjes Tonia.

Nog even een antwoord op je tweede vraag, grote busreizen boek en betaal je altijd op het busstation. Of dat nou Sofia is of waar dan ook. Voor zover ik weet moet je eerst van vliegveld Sofia naar het busstation en vandaar verder.

Groetjes Tonia.

Hoi Simi, hier een webadres van het centale busstation in Sofia, waarvandaan iedere dag legio bussen vertrekken naar andere steden o.a. Burgas.

www.centralnaavtogara.bg.

Je kunt rechtsbovenin kiezen voor Engels ipv. Bulgaars.

Veel plezier, Tonia.