Ik ben een leuke, spontane meid met humor en ben op zoek naar mensen die graag naar New York willen. Ik wil een klein groepje samenstellen van ongeveer 4 tot 6 personen, zodat niet iedereen perse dezelfde interesses hoeft te hebben. Ik wil graag de cultuur daar opsnuiven en natuurlijk allerlei mooie dingen dingen gaan bekijken.
Wil je graag aansluiten, laat het me weten!
Ik vraag me af wanneer je van plan bent om naar New York te gaan, voor hoelang, aan welk budget moet ik dan denken en van welke leeftijd ben je zelf en wat/wie zoek je precies?
Cultuur opsnuiven in New York vergeet dat maar hebben ze gewoon niet.
Maar het is een waanzinnige stad echt imponerend, het geeft gewoon een kick om daar rond telopen.
De laatste keer dat ik er was is al weer 10 jaar geleden maar kan het nog herineren als de dag van gisteren zo overweldigend is het.
Als je er nooit bent geweest is het toch bekend en gelijkertijd nieuw, zal wel door de tv en films komen, maar nu voel je het ook en ervaar je het zelf.
Als je nog iemand zoekt om je groepje compleet temaken stuur me dan maar een mailtje naar [EMAIL=“abcrichard@gmail.com”]abcrichard@gmail.com
Heb ook nog wel wat tips voor je, zoals ga niet langer dan 7 dagen dan ben je de drukte echt wel zat en financieel is het er een ramp.
toffe stad hoor! Veel te zien, veel te doen en relaxte mensen.
Ben er nu 2 dagen geweest. Veelste kort natuurlijk en wil dus misschien ook wel mee. Maar dat is afhankelijk van het tijdstip.
Wat een leuk idee! Maar ook ik wil eerst meer weten over lengte van de reis, tijd in het jaar enz. Maar New York staat al jaren op mijn lijstje! En tuurlijk kan je er cultuur snuiven! Denk alleen maar aan Broadway. Ook DAT is cultuur!