Naar New York juni 2011

hoi hoi ik ben een spontane meid van 27 jaar en zoek een reismaatje(v)die gezellig 16 juni paar daagies new york wilt verkennen?..shoppen uitgaan en museums bezoeken oa…en dan zijn de prijzen ook gunstig in juni…,

tot horens groetjess:wereld:

Super cool!! New York lijkt me zo geweldig! Is het in juni inderdaad wat voordeliger? Zoals je al zegt: shoppen, musea, de highlights zien!
Ik ben overigens 26 jaar. :smiley:

hoi lotte leuk dat je reageert…ja dan is het nog de lage seizoen en new york blijft voordelig betreft de dollars(:)als je intresse hebt stuur even je emailadres

groetjes tot horens

hey Gina,

Klinkt allemaal echt top!!!
Ik ben 20 jaar. 1 van mijn grootste dromen is ook om naar amerika toe te gaan.
Helaas dat geen van mijn vrienden naar amerika willen.
Ik zou wel mee willen! Alleen jammer van de datum want heb nog afspraken staan tot 18 Juni.

Greatz Rowena

Hoi Gina,
Ik ben zeer geïnteresseerd in uitstapje naar NY maar voor hoe lang had je in gedachten? Gr. Paul

leuk paul dat je reageert hoe meer mensen hoe meer vreugde(:)…dacht zelf aan 5a 6 dagen maar das nog niet zeker een weekendje is te kort voor naar ny te gaan,wil eerst klein groepie vormen totaal 3 of 4 personen dan kan nog altijd bespreken betreft hoeveel dagen(:slight_smile:

Dus een kort tripje naar NY, mooi dan wacht ik geduldig tot dat zo ver is en wij kunnen gaan >>> groetjes, Paul

ja paul hoe oud ben je zelf en waar kom je vandaan…,wacht nog reacties af op mensen die hebben gereageert maar das niet zeker?..ze moeten kijken of ze vrij kunnen krijgen etc…,serieuse gaande mogen nog reageren?

groetjes

Hoihoi ik ben Maza en 30 jaar. Ben net terug uit Bali waar ik toch regelmatig terugdacht aan mijn vorige trip naar NYC. Ik verlang heel erg naar de stad; de geur, de mensen, de drukte alles gewoon.
Ivm zwangerschapsverlof van mijn collega zou half juni mij goed uitkomen.

Heb je al een idee waar je wilt verblijven en wat je wil gaan doen?

Groetjes,
Maza

wil je trouwens de vlucht en het hotel apart boeken?

Hallo

3 jaar geleden ben ik voor de eerste keer in Manhatten geweest

ongelofelijk , impressionant …

was toen alleen en zou graag nu wel eens in groep willen gaan …

ben wel 47 …

hoi maza ook leuk dat je reageert…ik wil eerst een vaste kleine groepje vormen die zeker meegaan…,en dan kan in overleg betreft hotel en verdere boeking…,als de groepje nog niet compleet is kan ik helaas nog niks doen

groet

Heej mensen,

Ik ben 10 juni klaar met mijn studie en ik was al van plan om naar NY te gaan… Ik zou eerst met 2 vrienden van me gaan, maar die kunnen pas vanaf 15 juli. en 16 juli vertrek ik al naar Arizona om 3 maanden te werken in het Grand Canyon. Dus dat gaat jammer genoeg niet door. Het lijkt me leuk om met andere mensen te gaan en zo is het juist nog leuker doordat je ook o.a elkaar gaat leren kennen. Laat het me maar weten als er nog een plekkie is voor me.

Groetjes

Hallo,
Ook ik zou graag eens naar New York willen en in juni komt dat prima uit. Ik kom uit Utrecht en ben 40 jaar. Ik hoor graag meer! Groet, Diane

hoi diane…leuk dat je ook reageert…wat zijn zo jou intresses op vakantie

groeten

Ha Gina,
Ik dacht dat ik automatsch bericht zou krijgen als er hier een bericht geplaatst werd. Dus ik reageer wel erg laat. Ik kreeg nu van de administrator een bericht dus ik dacht ga toch nog eens kijken. Sorry!!! Ben je nog weg geweest inmiddels, ik zou nog steeds er graag weg willen namelijk. Nou hopelijk hoor ik nog van je. Groet, Diane

hoi diane…plannen zijn gewijzigt van new york ik ga dit jaar in de zomer naar spanje…,eigenlijk kan deze tropic gesloten worden me excuses…als de portomonee het toelaat dan zit ik wel aan te denken winters heen te gaan…je kan me prive bericht sturen je emailadres als je wilt …voor een andere keer te gaan

groetjes

Veel plezier in Spanje geniet ervan. Groet, Diane