Reismaatje voor NZ in maart 2016

Hoi allemaal,

Mijn naam is Ilse en ik ben 24 jaar. Ik vertrek op 1 maart naar Nieuw-Zeeland. Ik wil er een aantal weken rondtrekken en daarna mijn reis voortzetten in Australië en Azië. Ik land op Auckland en ben van plan om vanuit daar naar het noorden te gaan. Verder heb ik nog geen concrete planning. Omdat ik nog geen ervaren backpacker ben, lijkt het me leuk om met name de eerste dagen in Auckland te kunnen meeten met medereizigers.

Reageer als je het leuk vindt om kennis te maken.

He Ilse!

Ik ben Ninke, 26 jaar en ik wil volgend jaar februari/maart op reis gaan naar Australië, Nieuw Zeeland en (Azië) Thailand. Jouw ideeën zijn een beetje gelijk aan die van mij (voor zover te lezen in jouw verhaal). Ben jij alleen opzoek naar iemand om mee te meeten of ook echt opzoek naar een reisgenoot? Ik wil namelijk graag samen met iemand de reis gaan maken en misschien kunnen wij iets voor elkaar betekenen hierin.

Ik hoor graag van je!

Groetjes Ninke

Hoi Ninke,

Ik heb je een mail gestuurd, maar die is denk ik niet aangekomen. Zou je mij op fb willen opzoeken (Ilse Verhoef)

Ik hoop van je te horen.

Groetjes

Hoi Ninke,

Ik heb je een mail gestuurd, maar die is denk ik niet aangekomen. Zou je mij op fb willen opzoeken (Ilse Verhoef)

Ik hoop van je te horen.

Groetjes

Hee ilse! Jouw berichtje spreekt me erg aan. Zullen wij eens contact met elkaar opnemen? Groetjes anne