reismaatje Thailand mei/juni

Beste …,

Ik ben Andy van Berkum, 21 jaar oud en student aan de hogeschool van Avans. momenteel zit ik even tussen studies en en wil ik een aantal maantjes het mooie Thailand gaan ontdekken! Nu lijkt het me leuk om dit zo nu en dan met gezelschap te doen! aangezien ik alleen ga is het maar net de vraag wie of wat ik tegen het lijf loop! wil jij me nu een beetje stress uit handen nemen en gezellig een paar daagjes met me mee reizen… lees even verder!:slight_smile:

leuk dat je even de tijd neemt om mijn verhaaltje even door te lezen! Ik vertrek begin mei naar Thailand (vliegticket nog niet geboekt ivm visum aanvraag) en ik zoek graag een maatje om een paar dagen mee op te trekken, zo niet de hele reis!

Ik heb nog niet egt een vaste planning wanneer ik waar ben, alleen weet ik dat ik rond 5 juni aan het duiken ben op koh tao, en dat je via koh tao de partyboat kunt pakken naar de FULL MOON partyy!

lijkt het je nou leuk om een paar daagjes met me rond te reizen, laat even iets achter… of add me op facebook!