Thailand, 6 juli tot 5 augustus

Hallo allemaal!:wereld:

Ik vlieg 6 juli a.s. voor een maand naar Thailand. Ik heb nog geen plan het wordt een beetje go with the flow. Het lijkt me leuk om met iemand die ook die kant op gaat iets af te spreken. Dus, ben je te vinden voor een drankje op een terras op Koh San Road, laat het even weten! Ik zal mijn e-mail adres er ook even bij zetten: [EMAIL=“mir-ananda@hotmail.com”]mir-ananda@hotmail.com.
Gezellig!, groetjes van Debby :dag:

Hoi Debby,

Ik ben wel benieuwd of je al iemand gevonden hebt. Ik heb zelf ook een advertentie geplaats, maar was nog even aan het rondkijken. Ik zou wel heel graag naar Thailand willen. Maar heb jij al geboekt enzo. Ik zou het namelijk niet zien zitten om daar in mn eentje heen te moeten vliegen enzo. En kun je misschien nog iets meer over jezelf vertellen. Mijn verhaaltje vind je bij de advertenties bijna boven aan met naam marloesvanvalen.

Groetjes Marloes

Dag Debby en Marloes,

Ik ben van 15 juli tot 1 augustus in thailand en cambodja te vinden(heel nauwkeurig:slywink:). De eerste paar dagen in bkk en omstreken bekijken, daarna voor een paar dagen naar cambodja. Vervolgens nog zuid-thailand.
Ticket naar bkk is al geboekt.
Leuk om in contact te komen met mensen daar dan ook zijn!

groetjes, thijs

Hallo,

Ik ben van 18 juli tot + / - 15 augustus in Thailand en Laos. Als je dan nog in de buurt bent van bangkok lijkt het me gezellig om wat af te spreken. Ook wil ik via bangkok met de nachttrein naar Chang Mai en het is altijd prettig om daar een reismaatje voor te hebben.

gr. Hanneke

Ey hallo,

Ik ben net afgestudeerd en zit er serieus over na te denken om een maand door Thailand te trekken. Het punt alleen is dat ik nog nooit eerder opdeze manier heb gereisd. Daarom zoek ik iemand die mee wil en wat meer ervaring heeft dan mij (is niet al te moeilijk lijkt mij).
Mijn planning is tegen +/-20 juli te vertrekken.

Meer info over mij. 27 jarige man uit Amsterdam. Gezellig en dol op avontuur. Afgestudeerd WO-er. Voor meer info stuur een bericht.

Groet,
Alessandro

Hoi allemaal,

Ik zit vanaf 4 juli tot eind augustus ook in Thailand en omgeving. Kan op 6 juli wellicht wel een drankje komen doen op Koh San Road :biggrin:
En wil via deze weg ook graag kennismaken met mensen die ook die kant op gaan! Ben van plan sowieso de Full Moon party van 19 juli te bezoeken op Kho Pha-Ngan.

Groeten,

Bas

Hmmmm, leuke reacties allemaal Debby! We hebben natuurlijk ook al even gemaild.
Ik merk wel dat ik het spits moet afbijten! WAAAAH, morgen al weg!
Hoop een van jullie te zien.

Groetjes,

Sandra

Hallo allemaal,

Aankomende woensdag 2 juli arriveer ik in Bangkok, dus het lijkt me gezellig om met die personen inderdaad een drankje te nuttigen op een terras.

Groetjes Nick