Mijn naam is Eva 31 jaar en op zoek naar een reismaatje om te backpacken. Ik heb al eea van Azie gezien en zou nu graag naar Midden/ Zuid Amerika willen. Cultuur, strand (niet alleen maar), leuke steden/ dorpjes, muziek en dans zijn dingen die me heel erg aanspreken. Natuur vind ik mooi maar ben niet iemand die je blij maakt met dagenlang in de bergen wandelen.
Ik vind het het leukste om een ticket te kopen en te zien wat we tegenkomen. Plan niet mn hele vakantie van te voren.
Vakantie hoeft niet super low budget maar met zo min mogelijk toch een hele mooie vakantie hebben spreekt mij heel erg aan.
Klinkt niet fout qua algemeen idee! Ik ben van plan om in februari een week of 3 (langer ga ik niet kunnen regelen op mijn werk) richting Zuid-Amerika te trekken met de backpack. Eerste idee is Peru, maar dat staat niet echt vast. Ik leg ook niet graag te veel vast op voorhand, en mijn interesses liggen in grote lijnen in het verlengde van wat jij zo opsomt. Indien je zin hebt om wat van gedachten te wisselen, stuur me effe een PM.
ja zeker en met name naar Panama en Costa Rica,
ik heb een kennis op Panama City wonen en vandaar uit wil ik door Panama en Costa Rica trekken via hotels met auto(huur).
Ik ben helemaal Zuid-Amerika gek qua muziek en dans, heerlijk.
Alleen de beste tijd is tot december wat weer betreft.
Groet René
ja zeker en met name naar Panama en Costa Rica,
ik heb een kennis op Panama City wonen en vandaar uit wil ik door Panama en Costa Rica trekken via hotels met auto(huur).
Ik ben helemaal Zuid-Amerika gek qua muziek en dans, heerlijk.
Alleen de beste tijd is tot december wat weer betreft.
Groet René
[/QUOTE]
Hallo Eva, Vraag maar wat je wilt weten; Ik heb gewoond en/of gewerkt in Honduras, Guatemala, Bolivia,Ecuador. Gereisd (backpacking) door Argentinia, Chili, Brasil, Peru, Venezuela, en woon nu in Colombia sinds enkele jaren, waar ik een guesthouse heb en kamers verhuur voor een zeer lage prijs.Ik kan je alvast een belangrijke tip geven: leer Spaans want Engels wordt weinig gesproken, vooral als je met de “man in the street” wilt praten, inkopen doen, enz. Colombia heeft veel te bieden en heeft goed transport en mensen zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Ga volgende week met de ferry van Cartagena naar COlon -Panama, en verder met de TICA bus naar Costa Rica, Nicaragua, Salvador naar Honduras, vrienden bezoeken.
Schrijf me als je meer wilt weten Adres:boesaart@hotmail.com
@rboesaart: wow dat klinkt te gek zeg al die verhalen…ik ben ook zo’n Zuid-Amerika gek en kan ook echt niet wachten om te gaan. Helaas
heb ik mijn reis moet verschuiven naar volgend jaar, dus ik hoop dan rond deze tijd ook te beginnen in Colombia en dan de landen Chili,Argentinie en Peru sowieso te bezoeken. Jaloers om al die verhalen van jullie nu al te lezen…haha. Have fun!
Misschien dat een datingsite een idee is?
Mijn beste vriendin heeft zo via eDarling (http://www.datingmondo.com/edarling/) een hele leuke kerel ontmoet, en nu reizen ze de wereld rond!