Goede dag luitjes,
Ik ben Rik en ik zou heel graag horen van jullie ik ik allemaal nodig heb om een reis te maken die ik nooit meer zal vergeten.
Ik ben totaal niet bekend met het maken van reizen dus heb geen idee waar te beginnen.
ik zou graag naar Australië, Thailand, Indonesië, Suriname, Caribische gebieden, enz enz.
Ik heb ongeveer €10000 om de reis mee te beginnen. Nu snap ik dat dit maar een beetje is en ben dan ook helemaal niet beroerd om de handen uit de mouwen te steken gedurende de reis. Ik heb ook niet echt een bepaalde tijd in gedachte maar er moet toch wel een een minimum van 6 maanden worden bereikt. Het liefste blijf ik enkele jaren in het buitenland.
Weten jullie aangezien de ervaring of onderzoek hoe ik dit het beste kan gaan bewerkstelligen?
Heb alles al, huisje, boompje, beestje maar het maakt me niet gelukkig. dit idee spookt al jaren door me heen en het is nu do or die. Dus alles verkopen en een vette reis maken is het doel.
Kunnen jullie mijn voorzien van jullie kennis, pleaseeeeee
Een reispartner lijkt om de reis ergens te beginnen lijkt me wel tof. M/V maakt me niks uit. Ik ben zelf iemand die overal wel voor te porren is. You name it and we do it. Relaxt in omgang en een goede dosis humor is aanwezig.
Laat maar iets van je horen
Alvast bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit te lezen en miss wel op te antwoorden.