Reismaatje oktober in Cuba?

hoi
Ik zal ongeveer de hele maand oktober in cuba doorbrnegen en heb gemerkt dat alleen reizen soms ook maar alleen is. zijn er meer mensen die rond oktober op cuba zijn? zelf ben ik een echte dansliefhebster, dus het zou leuk zijn als dit een gedeelde interesse is…
groetjes
tan

Hola Tan,

Ik vlieg as. donderdag naar Havana en wil dan in twee weken naar Santiago reizen. Het lijkt me sowieso leuk om evt. ergens te meeten. Ik ga ook veel salsadansen :slight_smile:

Saludos,
Joy

he joy
dat zou leuk zijn. ik denk dat ik rond twee oktober naar cuba vlieg en vrij snel naar santiago ga, omdat ik rond de 14e in havana een vriend ontmoet. wat zijn jouw reisplannen(welke plaatsen wil je aandoen?)?
wat zijn de precieze data van jouw vlucht? groetjes
tanja

Hai Tanja,

Ik zit nu in Trinidad en blijf hier een paar dagen en daarna ?
Laat maar weten waar jij bent en of je zin hebt om ergens te meeten. Maar eerst een goede reis!

Liefs,
Joyce

hey joystanna
vlieg zondag naar havana.zou leuk zijn om ergens te meeten, maar hoe kunnnen we dat regelen? wat is jouw reisplan? heb nog niet alles vaststaan, maar de 14e moet ik in havana zijn om een vriend te ontmoeten. voor de rest ben ik flexibel en ik voor leuke reis en dansplannen!
tanja

hey joystanna
ben nu in santiago, jij ook_ mocht je willen meeten of een casa willen delen, ik verblijf nu op calle heredia no 418. hoop je tegen te komen.
groetjes
tan
ps, heb jij ook zon probelemen dat alles zo vreselijk duur is_

hej tan,
ik zit ook in santiago!! mijn adres is J.M. Gomez (habana) 406 entre santo tomas (felix pena) y san pedro (gral. lacret). tel. nr van de casa 53 22 623465. ik probeer je wel een prive bericht te sturen met mijn mobiele nr.
vanmiddag ga ik ws. naar een reggaefeest in siboney. zou cool zijn als je mee kan gaan, maar weet niet of je mijn bericht voor die tijd nog leest. t zou ook heel relaxt zijn om een casa te delen. waar ik nu zit, die man regelt alles voor me, echt geweldig!
ik ga maandag naar baracoa en daarna kom ik weer terug naar santiago om tot de 23e te blijven. ik wil ook nog een hike doen in de sierra maestra.
laat iets van je horen of kom bij me casa langs! ik weet niet tussen welke straten jouw casa zit, maar zal proberen te vinden, haha
liefs, Joyce

ps. alles is inderdaad duurder dan ik had verwacht, maar dat komt ook door het alleen reizen.

Wat grappig: een life wereldwijzer meeting in Santiago! :slight_smile:
Ben benieuwd of jullie elkaar inderdaad getroffen hebben.

Liefs,
Carolina