Cuba in december

wie gaat of is er in Cuba in december,08 , ik , man, ga voor t eerst en alleen . ik wil voornaamlijk reizen/trekken ( richting t oosten) en verblijven in private casa,s ik vlieg 3 december dus als iemand wil reageren ,graag!:smirk:

Hey Hans!

Ik zag je reactie op mijn reisblog, dank je wel!

Heb je dus al een ticket naar Cuba? Bij wie als ik vragen mag?
Ben wel een beetje jaloers hoor! Ik wil zo graag terug om mensen te helpen! Ook die alleenstaande moeder over wie ik het heb op mijn reisblogā€¦zo zielig, gewoon ALLES kwijt!
He, vlieg je via Habana? Als je salsa wilt leren dansen als een cubaan, ken ik een hele goeie leraar voor je hoor! Buitenwijk van Habana. Heeft zelfs in Cuba een grote tv-wedstrijd gewonnen! Hij kan een ā€œvoor eventjesā€ danspartner voor je regelenā€¦en echt alleen voor het dansen. :lol: Zijn/waren leerlingen van hemzelf!

:dag: Merle

hoi Merleā€¦ ik vlieg 3 december met martin-air en gelijk mn eerste voordeeltje door mn e-ticket bij martinair.de duitsland te bestellen ā€¦toch ff 75 euri goedkoper ! via havana en mn exacte plan is nog niet ingevuld , maar sta open voor tipsā€¦ bv goedkope par.casa,s en misschien kan ik die vrouw opzoeken en wat brengen?? ik probeer ook wat voor een medische hulp org voor cuba wat mee te nemenā€¦dussss als je tips hebtā€¦ mijn e-mail is hansoos@home.nl en ik woon in friesland
tot later hans