Hoi,
Mijn planning is om midden januari 2009 tot feburari 2009 naar Cuba te reizen. December is een behoorlijk dure maand voor tickets. Ik ben in 2006 in Cuba geweest met mijn vriend en wil absoluut terug. Door omstandigheden (oude en zieke hond) kunnen mijn vriend en ik voorlopig niet meer tesamen op vakantie. Cuba is veilig genoeg om alleen te reizen doch ik vind het fijner met iemand te reizen. Concreet heb ik nog geen echte planning, zeker op programma staat het gedeelte van Guantanamo en Baracoa. Ik reis altijd met openbaar vervoer en geef de voorkeur aan goedkope overnachting. In Cuba is dit laatste geen enkel probleem, je hebt er Casa Particulares waardoor je de mensen, eten en gebruiken leert kennen. Ik ben een stuk ouder dan jou, 49 jaar, maar ben jong in gedachten en flexibel in reizen- idee. Hartelijk, Karin
hoi . ik Hans, ga 3 december tot eind december voor t eerst en als we wat kunnen combineren ben ik er altijd voor in…spring gewoon in t diepe en wil ook nog naar t oosten. Heb je je ticket al?? via martinair duitsland stuk goedkoper voor t zelfde ticket… misschien hoor ik nog van je gr Hans